Przetargi.pl
„Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Chodecz”,

MIASTO I GMINA CHODECZ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA CHODECZ
    ul. Kaliska 2
    87-860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 910866838
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Chodecz”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Chodecz”.2. Inwestycja prowadzona będzie na następujących działkach:1) Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Huta Chodecka - dz. nr ewid. 4, 36/2, 68 obręb Huta Chodecka, 150/2, 179/2 i 234 obr. Chodeczek, 240 i 241 obr. Miasto Chodecz, gmina Chodecz,2) Przebudowa SUW w Mstowie - dz. nr ewid. 75/22 i 75/20 obręb Mstowo, gmina Chodecz,3) Przebudowa SUW w Chodeczku – dz. nr ewid. 244 obr. Chodeczek, gmina Chodecz,4) Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków przy budynkach komunalnych w Gminie Chodecz (tj. budynek komunalny mieszkalny w m. Ignalin – 2 szt., budynek komunalny mieszkalny w m. Strzyżki – 1 szt.). - dz. nr ewid. 33/1 obręb Strzyżki, dz. nr ewid. 17 obr. Chodeczek, gmina Chodecz.3. Inwestycja dofinansowana jest z środków:1) Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – w zakresie: budowy kanalizacji sanitarnej w m. Huta Chodecka – etap II, przebudowy SUW w Chodeczku, przebudowy SUW w Mstowie, budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,2) Subwencji ogólnej z przeznaczeniem na wsparcie finansowe inwestycji w zakresie kanalizacji - w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej w m. Huta Chodecka – etap I.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:W ramach inwestycji zaplanowano: 1) Budowę kanalizacji sanitarnej w m. Huta Chodecka z podziałem na następujące etapy:• Etap I - obejmuje:a) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym z rur PVC-U SN-8, SDR34 Dz200mm – 638 m b) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym z rur PVC-U SN-8, SDR34 Dz160mm - ok. 19 m (boczne „odejścia – sięgacze” w kierunku przyległych działek),c) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie tłocznym o długości ok. 590 m (od tłoczni TS1 do istniejącej studni SW),d) Budowę tłoczni (przepompowni) ścieków sanitarnych TS1.• Etap II - obejmuje:a) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym z rur PVC-U SN-8, SDR34 Dz200mm – 935 m b) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym z rur PVC-U SN-8, SDR34 Dz160mm - ok. 227 m (boczne „odejścia – sięgacze” w kierunku przyległych działek),c) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w systemie tłocznym o długości ok. 280 m (od tłoczni TS2 do projektowanej studni SR7),d) Budowę tłoczni (przepompowni) ścieków sanitarnych TS2. 2) Przebudowa SUW w Mstowie w zakresie:a) montaż dodatkowego okna 1,5mx1,5m,b) wymiana oprzyrządowanie SUW:• wymiana systemu sterowania urządzeniami SUW, instalacja systemu monitoringu,• zwiększenie skuteczności napowietrzania wody, wymiana aeratora - mieszacza wodno-powietrznego,• zwiększenie możliwości filtracyjnych SUW, wymiana rurociągów technologicznych w budynku,• zwiększenie możliwości produkcyjnych, wymiana zestawu hydroforowego.3) Przebudowa SUW w Chodeczku w zakresie:• wymiana okładzin podłóg (terakota)• izolacja termiczna ścian zewnętrznych (styropian o współczynniku 0,031[W/mK] z wyprawą elewacyjną kolorze odcieni szarości• izolacja termiczna dachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia 2xpapa termozgrzewalna• zakup budynku gospodarczego (kontenera).4) Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków przy budynkach komunalnych w Gminie Chodecz (tj. budynek komunalny mieszkalny w m. Ignalin – 2 szt., budynek komunalny mieszkalny w m. Strzyżki – 1 szt.), które składają się z:• monolitycznego, szczelnego osadnika ZBS-30C z reaktorem biologicznym wykonanego z zagęszczonego polietylenu, wyposażonego w filtr typu lekkiego, będący jednocześnie wskaźnikiem zamulenia• drenażu rozsączającego wykonanego z rur drenarskich PCV o średnicy 110 mm, układanego ze spadkiem 0,5÷1,0% wraz ze studzienkami: rozdzielczą i napowietrzającą.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, na podstawie refaktury wystawionej przez Zmawiającego za faktycznie zużyte media,2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 5 szt. tablic informacyjnych informujących o otrzymanym dofinansowaniu zawierających treść uzgodnioną z Zamawiającym,3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organizacji ruchu od właściwego organu zarządzającego ruchem,7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,10) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą,13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,17) sporządzenia 3 egzemplarzy kompletnej dokumentacji odbiorowej, na którą składa się dokumentacja powykonawcza, w tym: protokół odbioru, inwentaryzacja geodezyjna, certyfikaty, atesty dotyczące wbudowanych materiałów oraz zamontowanych urządzeń i wyrobów, wyniki prób i badań, dokumenty poświadczające sposób zagospodarowania odpadów oraz inne nie wymienione dokumenty istotne dla prawidłowego procesu zakończenia budowy oraz użytkowania przedmiotu zamówienia, 18) poniesienia wszelkich innych niewyszczególnionych w SWZ ani w załącznikach kosztów, które będą konieczne do poniesienia dla prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia.WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 951. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy osoby, które będą wykonywały prace związane z realizacją przedmiotu umowy, tj. pracownicy fizyczni wykonujący przy realizacji zamówienia roboty: przygotowawcze, budowlane, instalacyjne, montażowe, operatorów maszyn i urządzeń.2. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.5. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach