Przetargi.pl
Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2016-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9. 2. Zakres opracowania ma zawierać wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy części pomieszczeń budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Janowskiej 2 w Mysłowicach na 5-cio oddziałowe przedszkole obejmującego: 2.1) inwentaryzację budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Janowskiej 2; 2.2) opinię konstrukcyjną, techniczną i kominiarską budynku jw. przeznaczonego do adaptacji; 2.3) uzgodnienie proponowanych wariantowych rozwiązań funkcjonalnych z Zamawiającym; 2.4) uzgodnienie zakresu przebudowy pomieszczeń budynku pod potrzeby przedszkola 5-cio oddziałowego; 2.5) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego; 2.6) ekspertyzę przeciwpożarową zamierzenia inwestycyjnego z wytycznymi dotyczącymi przebudowy pomieszczeń pod potrzeby przedszkola 5-cio oddziałowego; 2.7) wykonanie wielobranżowego kompletnego projektu budowlano-wykonawczego w oparciu o ekspertyzy: konstrukcyjną, przeciwpożarową i opinię kominiarską (z uzyskaniem ewentualnych odstępstw), przebudowy pomieszczeń bez barier architektonicznych w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury pod potrzeby przedszkola 5-cio oddziałowego z zapleczem kuchennym, który zawiera: a) część architektoniczną, w ramach której należy: - rozważyć ewentualną dobudowę dodatkowej kubatury np. windy, klatki schodowej, wejścia z pochylnią itp., - uwzględnić poprawę stanu izolacyjności przegród zewnętrznych, - opracować kolorystykę elewacji nawiązującą do funkcji obiektu (przedszkola), b) część konstrukcyjną, c) część instalacyjną obejmującą: - instalacje wod. - kan., co, gaz, wentylację oraz klimatyzację, - instalacje elektryczne: zasilania gniazd wtykowych, oświetlenia, instalacje niskoprądowe, ppoż., telekomunikacyjne, instalacje monitorowania i zabezpieczeń (dla wszystkich branż instalacji osobne opomiarowanie), d) aranżację pomieszczeń z wyposażeniem, e) technologię kuchni ze specyfikacją urządzeń, f) parking, dojścia i bezkolizyjny dojazd i wyjazd, g) plac zabaw; 2.8) uwzględnienie w projekcie ewentualnych uwag Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach (budynek MOK przy ul. Janowskiej 2 wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków); 2.9) wykonanie wielobranżowego kompletnego projektu modernizacji kotłowni gazowej znajdującej się w osobnym budynku; 2.10) uzyskanie mapy do celów projektowych; 2.11) badania geotechniczne pod ewentualnie projektowaną rozbudowę; 2.12) projekt zagospodarowania terenu z zaprojektowaniem placu zabaw z zrządzeniami zabawowymi oraz parkingiem dla ~15 samochodów osobowych; 2.13) przygotowanie stosownej dokumentacji i uzyskanie pozwolenia dla koniecznej wycinki drzew; 2.14) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż; 2.15) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót; 2.16) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień, opinii i decyzji; 2.17) uzyskanie pozwolenia na budowę dla projektowanego zamierzenia inwestycyjnego do 31.01.2017 r.; 2.18) dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 5 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATH i programie kosztorysowym NORMA. 3. Inwestor dostarczy do wglądu posiadaną dokumentację pomieszczeń obiektu. 4. Przy realizacji powyższego opracowania należy wziąć pod uwagę: 4.1) do wykorzystania jest cała powierzchnia użytkowa istniejącego obiektu dla 5 oddziałów przedszkolnych o powierzchni około 60 - 65 m2 każdy, dla ogólnej ilości dzieci w granicach 120 - 125 maluchów, gdzie należy jeszcze przewidzieć własne zaplecze kuchenne i zaplecze sanitarno- administracyjno-techniczne; 4.2) zadanie zostało zgłoszone o dofinansowanie w ramach projektów planowanych do realizacji w Zintegrowanych Inwestycjach Terytorialnych RPO WSL 2014-2020, gdzie obowiązują określone warunki terminowe poszczególnych etapów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słowni : trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach