Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w Sejnach-drugi etap

Gmina Miasto Sejny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Piłsudskiego 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 516 20 73 , fax. 0-87 516 20 55
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sejny
    ul. Piłsudskiego 25 25
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 0-87 516 20 73, fax. 0-87 516 20 55
    REGON: 79067106000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejny.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w Sejnach-drugi etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej infrastruktury rekreacyjnej w Sejnach. W skład infrastruktury wchodzą niewielkie obiekty takie jak małe budynki, pomosty, mała architektura, urządzenia komunikacyjne, oświetlenie terenu i inne - planowane nad jeziorem Sejny oraz pomiędzy jeziorem a Placem Dominikańskim. Bardziej szczegółowy program przedsięwzięcia stanowi część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zastrzega się dopuszczalność zmian w programie przedsięwzięcia w uzasadnionych przypadkach i pod warunkiem uzgodnienia z drugą stroną umowy. Za uzasadnione uważa się w szczególności przypadki: a) braku możliwości usytuowania planowanych obiektów lub ich części z przyczyn technicznych lub prawnych b) istotne ograniczenie możliwości usytuowania obiektów z przyczyn ekonomicznych c) zaproponowanie przez jednostkę projektową innych rozwiązań poprawiających funkcjonalność przedsięwzięcia. Dokumentacja powinna być wykonana w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zamówienie tych robót zgodnie z prawem zamówień publicznych. Wymaga się, aby wykonawca dokonał uzgodnień z właścicielami działek objętych opracowaniem. Inne wymagania stawiane wykonawcy: - wykonanie niezbędnych badań podłoża gruntowego, - uzyskanie warunków przyłączenia obiektów do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, - uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa budowlanego. Mapy do celów projektowych dostarcza zamawiający. Autor lub autorzy projektu będą zobowiązani do sprawowania nadzoru autorskiego, przy czym szczegóły zostaną ustalone w ramach odrębnego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym za minimalne uznaje się dysponowanie co najmniej :-jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie architektury,-oraz jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży elektrycznej,-oraz jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży sanitarnej. 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przedmiotowym przypadku należy załączyć kopie uprawnień do projektowania w zakresie umożliwiającym spełnienie warunków zapisanych powyżej oraz zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejny.home.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach