GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ignacego Krasickiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897673274
- Data zamieszczenia: 2023-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI
ul. Ignacego Krasickiego 1
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897673274
REGON: 510742787 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE LIDZBARK WARMIŃSKI POPRZEZ ROZBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ROGÓŻU ORAZ ROZBUDOWĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W REDACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składają się usługi projektowe i roboty budowlane w tzw. formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” inwestycji pod nazwą „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Lidzbark Warmiński poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków w Rogóżu oraz rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Redach” obejmujące następujące zadania inwestycyjne :1) Zadanie 1 - rozbudowa oczyszczalni ścieków w RogóżuPowyższe zadanie szczegółowo określa : program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.2) Zadanie 2 - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w RedachPowyższe zadanie szczegółowo określa : program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 1b do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PKO Bank Polski 85 1020 3541 0000 5102 0316 8853 z dopiskiem „Wadium – Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rogóżu i rozbudowa SUW w Redach”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto.W przypadku składania oferty wspólnej co najmniej jeden z wykonawców lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej i zawodowej, musi spełniać ten warunek.Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 Pzp), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4a.b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia n/w osobami:- projektantem w odpowiedniej branży - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.;- kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadający min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa;- kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;- kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych.Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 Pzp), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4b SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08