Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg
- Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 564 748 284
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39
13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 564 748 284
REGON: 53826000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W KURZĘTNIKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówieni polega na poprawie efektywności energetycznej w budynku zespołu szkół w Kurzętniku. Termomodernizacja obejmuje Budynek Szkoły Podstawowej wraz z byłym budynkiem Gimnazjum bez modernizacji nowo wybudowanego skrzydła halki sportowej. Ogólny zakres prac w ramach zadania to: • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej • wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych • wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych • docieplenie ścian zewnętrznych (Gimnazjum) – styropian fasadowy gr. 14cm • docieplenie ścian fundamentowych (Gimnazjum) poniżej terenu– styropian ekstrudowany gr. 10cm • docieplenie ścian fundamentowych (Gimnazjum) powyżej terenu– styropian ekstrudowany gr. 14cm • docieplenie stropodachu (Gimnazjum) – granulat wełny mineralnej gr. 12cm • rozebranie i ponowne wykonanie opaski budynku z kostki brukowej na szerokości 1,0 m ze względu na konieczność wykonania wykopu o szerokości 1,0m w celu docieplenia ścian fundamentowych. W niniejszym przedmiocie zamówienia wymieniono wszystkie oprawy na oprawy z modułami LED i dostosowano natężenie oświetlania do wymogów stawianych przez obowiązującą normę PN-EN 12464-1:2012 „Światło i oświetlenie. Oświetlenie miejsc pracy. Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach Do kalkulacji ceny ryczałtowej należy przenalizować wszystkie dołączone dokumenty do SIWZ. Uwaga: Ze względu na obiekt jakim jest szkoła termin wykonania zamówienia od dnia 22 czerwca 2020r. do 17 sierpnia 2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019 z dopiskiem wadium w postepowaniu na „Poprawa efektywności energetycznej w budynku Zespołu Szkół w Kurzętniku” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - art. 45 ust 7 ustawy prawo zamówień publicznych 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. W przypadku wadium wniesionym w gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Oryginał takiego wadium można złożyć w Kasie w Urzędzie Gminy w Kurzętniku pokój nr 12. lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Wraz z formularzem oferty złożyć: a) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. b) Oświadczenie klauzula społeczna- załącznik nr 12 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania wraz z adaptacją na cele mieszkaniowe poddasza w budynku mieszkalno usługowym w Babkach Oleckich 16, Gmina Olecko.
Dodano: 2018-09-20 - Przebudowa i rozbudowa amfiteatru w Olecku
Dodano: 2018-06-05 - Budowa szaletu przy Al. 450-lecia Olecka w Olecku, zakres robót w 2108 r.
Dodano: 2018-05-09 - Ochrona bioróżnorodności fauny i flory występującej w dorzeczu rzeki Lega i zlewni jeziora Oleckie Wielkie.
Dodano: 2018-04-26 - Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe w budynku mieszkalnym, Rosochackie 30, Gmina Olecko.
Dodano: 2018-03-13 - Przebudowa targowiska miejskiego w Olecku
Dodano: 2018-03-05 - Przebudowa targowiska miejskiego w Olecku
Dodano: 2018-02-07 - Przebudowa targowiska miejskiego w Olecku.
Dodano: 2018-01-12