Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej połączona ze wzrostem udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych na terenie Miasta Racibórz - Etap III - opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7-9, M. Skłodowskiej-Curie 11-13 oraz M. Skłodowskiej-Curie 15-17, na potrzeby aplikowania o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego - Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka nisko emisyjna. Działanie 4.

Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4152916
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu
    ul. Stefana Batorego 8 8
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 32 4152916
    REGON: 27255370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej połączona ze wzrostem udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych na terenie Miasta Racibórz - Etap III - opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7-9, M. Skłodowskiej-Curie 11-13 oraz M. Skłodowskiej-Curie 15-17, na potrzeby aplikowania o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego - Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka nisko emisyjna. Działanie 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń w terenie oraz na budynku. Pozyskanie map zasadniczych do celów projektowych. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej - po 5 kpl. dla każdego z budynków osobno (w zależności od budynku będą to m.in. inwentaryzacja architektoniczno-budowlana, audyt energetyczny, projekt budowlany i wykonawczy remontu elewacji wraz z termomodernizacją i innymi robotami budowlanymi, projekt adaptacji przestrzeni strychowej na lokale mieszkalne wraz z niezbędnymi instalacjami, projekt techniczny wymiany instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej, ocieplenia połaci dachowej, wymiany stolarki i innych robót - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 5. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót - po 3 kpl. dla każdego z budynków osobno (osobno dla robót kwalifikowanych i osobno dla robót nie kwalifikowanych). Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - po 2 kpl. dla każdego z budynków osobno. Opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji wymienionej w punktach 1- 6 zapisanej w formacie pdf na płytach CD - po 2 kpl. dla każdego z budynków osobno. Opracowanie przedmiaru w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie Excel w formie umożliwiającej sporządzenie na jego bazie kosztorysu ofertowego (wg. załącznika nr 7). W ramach prawa opcji na odrębne, pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie sprawować 6 - krotny nadzór autorski w ramach i zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, na zasadach określonych w § 9 wzoru umowy (załącznik nr 6). W ramach prawa opcji na odrębne, pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca wykona jednokrotną aktualizację kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami na zasadach określonych w § 10 wzoru umowy (załącznik nr 6). Uwzględnienie w projekcie wytycznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska dotyczących montażu budek lęgowych podczas termomodernizacji obiektów (załącznik nr 8). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja winna być opracowana w następujących ilościach (dla każdego z budynków osobno): po 5 egzemplarzy dokumentacji technicznej w formie papierowej, po 3 egzemplarze kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami w formie papierowej oraz przedmiaru opracowanego w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie Excel w formie umożliwiającej sporządzenie na jego bazie kosztorysu ofertowego wg. Załącznika nr 7 po 2 egzemplarze Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formie papierowej po 2 komplety dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formie elektronicznej na płytkach CD w formacie pdf. Opracowanie dokumentacji należy wykonać w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. Ustawę Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Ustawie o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego Ustalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Wytyczne Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach wymagane przy aplikacji o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego - Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej. Poddziałanie 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin opracowania dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach