Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach - Etap I, modernizacja energetyczna dachu budynku internatu

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach - Etap I, modernizacja energetyczna dachu budynku internatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace projektowe i roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia (dachówki) wraz z wymianą więźby dachowej z lukarnami, przebudowie poddasza oraz wymianie instalacji elektrycznej budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, dz. Nr 82/35, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych decyzji wraz z pozwoleniem na budowę ora sprawowanie nadzoru autorskiego 2) Przygotowanie terenu pod roboty budowlane; 3) Rozbiórka istniejącego dachu; 4) Rozbiórka ścianek działowych na poddaszu; 5) Wykonanie wieńca monolitycznego na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych 6) Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z lukarnami. 7) Pokrycie dachu dachówka ceramiczną w kolorze szarym-grafitowym; 8) Wykonanie pomieszczeń mieszkalnych oraz pomieszczenia WC dla kobiet, wraz z ociepleniem, zgodnie z istniejącym planem zagospodarowania poddasza ; 9) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą na poddaszu 10) Obróbki blacharskie - parapety zewnętrzne, wewnętrzne, opierzenia; 11) Wykonanie nowej instalacji odgromowej ; 12) Demontaż i ponowny montaż stolarki okiennej w lukarnach; 13) Włączenie rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej; 14) Wymiana rynien i rur spustowych; 15) Wymian drzwi wewnętrznych do pomieszczeń ; 16) Przemurowanie kominów cegłą klinkierową; 17) Wykonanie wentylacji z kuchni oraz udrożnienie przew. grawitacyjnych 18) Wykonanie tynków mineralnych barwionych w masie, cienkowarstwowych na lukarnach budynku; 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji: 1) Opracowanie inwentaryzacji budynku w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego całego poddasza; 2) Opracowanie dokumentacji architektonicznej zagospodarowania poddasza, na podstawie istniejącej zabudowy; 3) Wykonanie projektu budowlanego konstrukcji całego dachu; 4) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń, innych dokumentów technicznych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia; 5) Wykonanie przedmiarów robót budowlanych i kosztorysu; Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 4 egz. + wersja elektroniczna CD. 2) Wymagania Zamawiającego w zakresie ogólnych robót budowlanych: 1) Przygotowanie terenu pod roboty budowlane; 2) Rozbiórka istniejącego dachu; 3) Rozbiórka ścianek działowych na poddaszu budynku w zakresie niezbędnym do wykonania nowego dachu; 4) Wykonanie wieńca monolitycznego na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych; 5) Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z konstrukcją lukarn wg istniejącej zabudowy, zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową; 6) Impregnacja całej konstrukcji dachu przeciwgrzybiczna i przeciwogniowa; 7) Ułożenie dachówką ceramiczną w kolorze szarym-grafitowym, pow. 1006 m2; 8) Wykonanie ścianek działowych z płyt GK, pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych wraz z ociepleniem, szpachlowaniem i malowaniem oraz uzupełnienie płytek ściennych w sanitariatach, zgodnie z istniejącym zagospodarowaniem poddasza; 9) Obróbki blacharskie - parapety zewnętrzne, wewnętrzne, opierzenia; 10) Wykonanie nowej instalacji odgromowej; 11) Montaż zdemontowanej stolarki okiennej w lukarnach szt.17, oraz montaż nowych okien połaciowych - dachowych szt.10 ; 12) Wykonanie instalacji elektrycznej w pokojach w niezbędnym zakresie (oświetlenie + 2 x 2 gniazda); 13) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej poddasza; 14) Włączenie rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej; 15) Wymiana rynien i rur spustowych; 16) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń na płycinowe białe; 17) Przemurowanie kominów cegłą klinkierową; 18) Wykonanie wentylacji z kuchni oraz udrożnienie przew. Grawitacyjnych w budynku; 19) Wykonanie ocieplenia i tynków zewnętrznych na lukarnach w dachu budynku; 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz opis przedmiotu zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wstępny harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy wykonania poszczególnych elementów (etapów) przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach