Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Papowo Biskupie – I etap budynek Szkoły Podstawowej w Papowie Biskupim.

Gmina Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86221 Papowo Biskupie, Papowo Biskupie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 768 101 , fax. 566 768 101
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Papowo Biskupie
    Papowo Biskupie 128
    86221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 768 101, fax. 566 768 101
    REGON: 87111852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Papowo Biskupie – I etap budynek Szkoły Podstawowej w Papowie Biskupim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Projekt przewiduje wykonanie między innymi: 1/Ocieplenie ścian zewnętrznych Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą „lekką-mokrą” styropianem gr. 15, 12 i 13 cm z przyklejonym do ścian zewnętrznych i wykończonym tynkiem cienkowarstwowym: -montaż budek lęgowych dla ptaków i schronień podtynkowych dla nietoperzy Uwaga: Liczba budek lęgowych zgodnie z raportem ornitologicznym ,a nie przedmiarem (36 szt. dla ptaków i 6 schronień podtynkowych dla nietoperzy). 2/ Ocieplenie dachu Ocieplenie dachu styropapą 25cm z wykończeniem papą termozgrzewalną wierzchniego krycia. 3/Wymiana stolarki drzwiowej w istniejących otworach drzwiowych, bez ingerencji w konstrukcję budynku. Nowa stolarka drzwiowa PVC o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2*K. 4/Wymiana stolarki okiennej. Wymiana stolarki okiennej w istniejących otworach okiennych, bez ingerencji w konstrukcję budynku. Nowa stolarka okienna PVC , o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2*K. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Parapety z blachy powlekanej o szerokości dostosowanej do otworów okiennych i grubości ścian. 5/ Remont kotłowni olejowej: -wymiana kotłów (wraz z instalacją spalinową) na nowe o tej samej mocy oraz montaż drzwi EI 30 dla pomieszczenia warsztatu przy kotłowni. -kotłownia wyposażona w dwa stojące kotły wodne, o mocy nominalnej przy parametrach 50/30 wynoszącej 129kW, natomiast dla projektowanej temperatury czynnika grzewczego 80/60 moc kotła wynosi 120kW. -zaprojektowano montaż kotła wodnego niskotemperaturowego, trójciągowego z wielowarstwowymi powierzchniami grzewczymi opalanego olejem opałowym z kondensacyjnym wymiennikiem ciepła o n/w charakterystyce: • moc znamionowa (kocioł + przystawka) dla Δt 80/60°C - 120 kW • sprawność znormalizowana – olej – dla Δt 75/60°C - ≥97%/103% • maksymalna temperatura robocza co najmniej - 105°C • zadziałanie STB - 110°C • ciśnienie robocze - 4bar • opór przepływu spalin nie więcej niż 120 Pa • wymiary kotła nie więcej niż: -długość całkowita 2345 mm -szerokość całkowita 755 mm -wysokość 1485mm -pojemność wodna kotła 225 litrów -masa kotła nie więcej niż 545 kg -przyłącze spalin 200 mm Kocioł z przystawka kondensacyjną musi stanowić monoblok wyposażony w n/w elementy podstawowe: - regulator pogodowy kotła oraz do pracy układu grzewczego - orurowanie z pompą obiegową kocioł + przystawka - ogranicznik temperatury spalin - czujnik temperatury wody w kotle - czujnik kontroli technicznej wody powrotnej do kotła - czujnik STB. Uwaga: Kocioł, palnik i przystawka kondensacyjna musi stanowić monoblok i pochodzić od jednego producenta. Projekt zakresem nie obejmuje ingerencji w magazyn oleju. 6/Wymiana instalacji CO. -Podstawowe parametry rurociągów: • szybki i pewny montaż instalacji, bez użycia otwartego ognia, • zakres średnic rur i złączek od 12 do 108 mm, • zakres temperatur pracy od -35°C do 135°C, • odporność na ciśnienie, do 16 bar, • małe opory przepływu w rurach i złączkach, • niewielki ciężar rur i złączek, • wytrzymałość mechaniczna, • brak zagrożenia pożarowego podczas montażu i eksploatacji (klasa palności A), • system sygnalizacji niezaprasowanych połączeń - grzejniki stalowe płytowe zasilane bocznie z podłączeniem bocznym, - grzejniki wykonane z walcowanej na zimno blachy stalowej zgodnej z EN 442-1 wraz z przetłoczeniami z krokiem co 40 mm, - powłoka gruntująca wg DIN 55900 cz. 1, utwardzana termicznie, powłoka wykończeniowa wg DIN 55900 cz. 2, - podłączenia 4 x GW 1/2” 2 x GZ 3/4” z prawej strony, - ciśnienie próbne 1,3 MPa, - maksymalne ciśnienie pracy 10 bar, - maksymalna temperatura zasilania 110oC. 7/Wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej -generator PV wykonany z paneli fotowoltaicznych montowanych jako zestaw – na dachu budynku szkoły, posadowiony na konstrukcji nośnej, podzielony na dwa systemy o mocach; - 33 x 0,26kWp = 8,58kWp w zestaw wchodzą 33 panele po 260Wp, -37 x 0,26kWp = 9,62kWp w zestaw wchodzi 37 paneli po 260Wp. Każdy zestaw podzielono dla racjonalnego funkcjonowania na dwie sekcje systemowe: -16 i 17 paneli, zasilających przemiennik napięcia z falownikiem DC / AC, -18 i 19 paneli, zasilających przemiennik napięcia z falownikiem DC / AC. -tablice zabezpieczająco – rozdzielcze generatora fotowoltaicznego prądu stałego i przemiennego. -dobranie do mocy generatora inwertera ( urządzenia przekształcającego) napięcie i prądy stały na przemienny zgodny z parametrami sieci nn 0,4kV. - wykonanie instalacji prądu stałego określanej dalej symbolem ( DC ). -wykonanie instalacji prądu przemiennego określanej dalej symbolem (AC), z montażem układu pomiarowego energii wyprodukowanej przez generator fotowoltaiczny i możliwości transmisji danych dla potrzeb inwestora. -instalacja ochronna – odgromowa, połączenia wyrównawcze oraz ochrona od przepięć dla systemu ochrony generatora fotowoltaicznego i współpracujących z nim urządzeń i aparatów elektrycznych DC / AC. -inwerter – falownik z modułem transmisji danych do komputera Inwestora, zapewniającego właściwy komfort pacy i możliwości transmisji danych dotyczących pracy urządzenia i ilości wyprodukowanej energii. 8/Wymiana opraw oświetlenia w budynku szkoły; -demontaż istniejących opraw oświetleniowych, -montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1/Dokumentacja projektowa ,załącznik nr 10 do SIWZ obejmująca: -projekty budowlane i wykonawcze -specyfikacje techniczne, -przedmiary, 3.Zakres umowy obejmuje: 1/Realizację przez Wykonawcę/ów/kompletnych robót wg opracowanej dokumentacji, 2/Oznakowanie i utrzymanie oznakowania na czas prowadzenia robót 3/Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4/Dokonanie regulacji i uruchomienia instalacji kotłów, CO i fotowoltaicznej, 5/Przeszkolenie pracownika użytkownika 6/Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku 7/Opracowanie i przekazanie użytkownikowi instrukcji obsługi i urządzeń; 8/Wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej i foltowoltaicznej 9/Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia; 10/Wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wykonanie pomiarów o ciągłości obwodów odgromowych, 11/Dokonanie bezusterkowych odbiorów robót po ich zakończeniu i przekazanie obiektów(robót) po odbiorze zamawiającemu 12/Opracowanie i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru wymaganej przepisami dokumentacji powykonawczej w tym: -dokumentacja czynności jak w pkt 4-10, - kosztorysy powykonawcze, -dokumentacje DTR z instrukcjami BHP ,obsługi i eksploatacji urządzeń - zgodnie z przepisami, -dokumentacja fabryczna do zarejestrowania kotłów CO w UDT, -atesty ,deklaracje zgodności użytych materiałów i zastosowanych urządzeń, -inne dokumenty związane z budową i odbiorem robót. 13/Realizację zobowiązań wynikających z rękojmi i udzielonej gwarancji 4.Wszystkie ,ewentualnie użyte w dokumentacji projektowej, kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej nazwy własne w odniesieniu do materiałów urządzeń i technologii są podane przykładowo (informacyjnie) i oznaczają jedynie minimalny, oczekiwany przez Zamawiającego standard i minimalne parametry jakościowe. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, jeżeli zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 15000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp ,przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ,o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedłożyć dowody że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. 2.Zobowiązanie innego podmiotu/ów/, jeśli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów- zał. nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmioty -jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach