Przetargi.pl
Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Waryńskiego, 22A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 566 22 60 , fax. 087 566 22 60
  • Data zamieszczenia: 2023-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
    Waryńskiego, 22A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 566 22 60, fax. 087 566 22 60
    REGON: 790317937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn. „Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciagów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach oraz robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy zakres robót, kolorystyka, dobór materiałów, zawierają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna dołączona do SWZ, ostateczna decyzja do konsultacji z Zamawiającym i Projektantem.Wykonawca zweryfikuje wymiary na gruncie.Wszystkie materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać np.: certyfikat, oceny / specyfikacje techniczne, krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego, zgodność z Polską Normą, normą cywilną państw członkowskich EOG. Użyte materiały muszą być bezpieczne do użytku w placówkach służby zdrowia - antypoślizgowe w szczególności dotyczy wykończenia podłóg, schodów, trudno zapalne, nietoksyczne, zmywalne, odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.Wszelkie przejścia, ciągi komunikacyjne muszą być wykonane w jednej płaszczyźnie tzn. bez listew, progów co wpłynie pozytywnie na poruszanie się dla osób niepełnosprawnych.Uwaga: W związku z koniecznością prowadzenia prac remontowych na czynnym obiekcie, planuje się systematyczne oddawanie i wydzielanie pomieszczeń do remontu (plan kolejności wykonywania prac wykonawca uzgodni z zamawiającym po czym przedstawi zamawiającemu do akceptacji). Zamawiający zakłada, iż w jednym czasie przekaże dwa – trzy pomieszczenia do kompleksowego remontu, po czym wykonawca przeniesie sprzęt i wyposażenie wdg wskazań zamawiającego oddając je do użytkowania co pozwoli zamawiającemu na przekazanie kolejnych pomieszczeń do wyremontowania. Na czas wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt przewidzieć roboty przygotowawcze tj. w szczególności:- zdemontowanie, wyniesienie, przewiezienie wyposażenia Ośrodka (w wyznaczone miejsce w Ośrodku),- sprawdzenie oraz likwidacja miejscowego występowania zawilgocenia zlokalizowanego między klatką schodową a szatnią niepełnosprawnych, - po wykonaniu robót budowlanych ponowne wnoszenie, zamontowanie elementów wg potrzeb Zamawiającego.Po wykonaniu prac wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji do dokonywania przeglądów i serwisu zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji.Przy realizacji zadania w wycenie należy przewidzieć koszty wyżej opisanych czynności jak i koszty konserwacji / serwisu zgodnie z wytycznymi producentów wbudowanych urządzeń i ująć je w cenie oferty.Ponadto podczas realizacji prac należy uwzględnić koszt zabezpieczenia elementów pozostających w Pawilonie I na czas remontu. Wykonawca zabezpiecza je we własnym zakresie i na własny koszt tj. odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, zapyleniem itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:a) należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednego zamówienia o wartości minimum 500.000,00 zł (brutto), obejmującego swoim zakresem remont, budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku.b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym w specjalności:• konstrukcyjno-budowlanej,• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,• instalacji sanitarnychZamawiający dopuszcza możliwość pełnienia obowiązków kierownika w poszczególnych specjalnościach przez jedną osobęUprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Strona Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r. poz. 831). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1646z późn. zmianami).2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach