Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez ustawienie fabrycznie nowych barier sprężystych na drogach powiatowych nr 1907G, 1908G,1909G, 1914G, 1919G, 1922G, 1934G, w roku 2009 o łącznej długości 880mb.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6810715 , fax. 058 6811522
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6810715, fax. 058 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez ustawienie fabrycznie nowych barier sprężystych na drogach powiatowych nr 1907G, 1908G,1909G, 1914G, 1919G, 1922G, 1934G, w roku 2009 o łącznej długości 880mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie robót, b) ustawienie fabrycznie nowych barier sprężystych typu SP-09 o rozstawie słupków 4,0m na siedmiu drogach powiatowych o łącznej długości 880m, c) montaż fabrycznie nowych zakończeń w/w barier w iloś
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332922
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 100.000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Potencjał sprzętowy Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu. Doświadczenie zawodowe Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Kosztorys ofertowy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 5/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach