Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie 2. i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie 2. i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową. 2. Ulica Przylesie o długości 0,447 km jest zaliczana do klasy technicznej L. Ma przekrój drogowy i nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,00m. pobocza ulicą nie są umocnione-gruntowe. Odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. W km 0+197 krzyżuje się z ul. Droga Leśna o nawierzchni gruntowej a w km 0+447 z ulicą Wybudowanie o nawierzchni z kostki betonowej. 3. Ulica Wybudowanie o długości 0,243km, klasy technicznej L przekrój pół-uliczny i nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,00 m. Po stronie prawej, do skrzyżowania z ulicą Kubiaka biegnie chodnik oddzielony od jezdni krawężnikami ulicznymi. Pobocza ulicą po stronie lewej i po stronie prawej za skrzyżowaniem z ulicą Kubiak nie są umocnione-gruntowe. Odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. W km 0+511 krzyżuje się z ul. Kubiaka o nawierzchni bitumicznej a w km 0+689 z ulicą Bielawską o nawierzchni bitumicznej. 4. Ulica Bielawska o długości 1,156km, klasy technicznej L o przekrojach: - drogowy od km 0+689 do km 1+038, - pół-uliczny od km 1+038 do km 1+274, - uliczny od km 1+274 do km 1+846. W przekroju drogowych jezdnia bitumiczna ma szerokość 6,00 m a w przekroju ulicznym od 6,00 do 7,00 m. Po stronie prawej, od skrzyżowania z ulicą Korfantego do ulicy Akacjowej biegnie chodnik oddzielony od jezdni krawężnikami ulicznymi. Od ulicy Akacjowej do ulicy Czarnkowskiej chodniki biegną po obu stronach jezdni, po stronie prawej oddzielony od jezdni pasem trawnika o szerokości 2,00 m Ulica Czarnkowska to odcinek drogi wojewódzkiej nr 178 Wałcz-Oborniki. Wzdłuż drogi wojewódzkiej biegnie ścieżka pieszo-rowerowa o szerokości 2,50m. Odwodnienie ulicy Bielawskiej w przekroju ulicznym zapewnia kanalizacja deszczowa. W przekroju drogowym odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. 5. Ulica Bielawska krzyżuje się: - w m 0+980 z ulicą Pułaskiego, - w km 1+038 z ulicą Sikorskiego, - w km 1+274 z ulicą Berlinga i Korfantego, - w km 1+564 z ulicą Andersa, - w km 1+772 z ulicą Akacjową. W km 1+568 pod koroną ulicy jest zlokalizowany przepusty z rur betonowych Ø 50 będący w dobrym stanie. W przekroju ulicznym odwodnienie korony drogi zapewnia istniejąca kanalizacja deszczowa. Na pozostałych odcinkach odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. 6. Dla ulic: Przylesie, Wybudowanie i Bielawskiej przyjęto jako ciąg ulic klasy technicznej L ze o wspólnym kilometrażu rozpoczynający się od umownego km 0+000: - ulica Przylesie od km 0+000 do km 0+474, - ulica Wybudowanie od km 0+474 do km 0+689, - ulica Bielawska od km 0+689 do km 1+846. 7. Ulicy Droga Leśna o długości 0,323m, klasy technicznej D. Planowany do budowy odcinek ulicy posiada nawierzchnię gruntową. Odwodnienie korony ulicy jest powierzchniowe na teren przyległy. Szerokość pasa drogowego wynosi 10,00 m Do ulicy są włączone ulice z przyległego osiedla Obornickiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 8. Droga gminna-dojazdowa do stadniny koni o długości 0,315 km jest zaliczana do klasy technicznej D. Planowany do budowy odcinek drogi posiada nawierzchnię gruntową. Odwodnienie korony drogi jest powierzchniowe na teren przyległy. Szerokość pasa drogowego wynosi 6,00 m-15,00 m. 9. W oparciu o dane dotyczące struktury istniejącego oraz przewidywanego ruchu, przyjęto następujące założenia projektowe: - klasy techniczne L dla ulicy Przylesie, Wybudowanie i Bielawska, - klasa techniczna D dla ul. Droga Leśna i do stadniny koni, - kategorie ruchu - KR-3, (Przylesie, Wybudowanie, Bielawska) - kategoria ruchu – KR-2 (Droga Leśna, droga do stadniny koni) - prędkość projektowa 50 km/h, - prędkość miarodajna 70 km/h, - grupa nośności podłoża - G-1, - obciążenie – 110 KN/oś, - planowane szerokości jezdni: - 6,00 m w przekrojach drogowych, - 6,00 i 7,00 w przekrojach pół-ulicznych i ulicznych, - 5,50 m dla ulicy Droga Leśna, - 4,50 m do 5,00 m na drodze do stadniny koni. - szerokość ścieżki pieszo-rowerowej- 2,00 m+1,50 m, - szerokość ścieżek rowerowych – 2,00 m, - szerokość chodników – 2,00 m. 10. Zakresy planowanych robót i konstrukcje: a) Ulica Przylesie - 0,447km -odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S po uprzednim remoncie cząstkowym istniejącej nawierzchni i profilowaniu betonem asfaltowym dla wykształcenia pochylenia jednostronnego(od km 0+197 do km 0+447), - budowa ścieżki pieszo rowerowej o szerokości 2,00 m+1,50 m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, z fazą, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie: - do skrzyżowania z ulicą Droga Leśna (do km 0+179) odsunięta od jezdni o 4,50-6,0 m, - od km 0+197 do km 0+447 (do ul. Wybudowanie) przy krawędzi jezdni bitumicznej, oddzielona od niej krawężnikami betonowymi. W przekroju drogowym zaplanowano pobocza o szerokości 1,50 m. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. Od km 0+000 do km 0+197, po stronie lewej i prawej ulicy zaplanowano płytkie rowy chłonne. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała spadki jednostronne: - biegnąca przy jezdni 1% do jezdni, - odsunięta od jezdni 1% na trawnik. b) Ulica Wybudowanie – 0,243km: - odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8S, po uprzednim wyremontowaniu i profilowaniu istniejącej nawierzchni dla uzyskania pochylenia jednostronnego oraz po wymianie wszystkich zniszczonych krawężników betonowych na nowe najazdowe. - budowa ścieżki pieszo rowerowej szerokości 2,00 m+1,5 0m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, z fazą, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5 cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie przy krawędzi jezdni bitumicznej, oddzielona od niej krawężnikami betonowymi. Po stronie przeciwnej zaplanowano pobocza o szerokości 1,50 m. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Na łukach poziomych jezdnie będą miały pochylenie jednostronne. Ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała spadek 1% do jezdni. c) Ulica Bielawska – 1,156km: - odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8S po uprzednim remoncie cząstkowym istniejącej nawierzchni i profilowaniu betonem asfaltowym dla wykształcenia pochyleń normatywnych w przekroju poprzecznym oraz po wymianie wszystkich zniszczonych krawężników betonowych na nowe najazdowe. Zmiana niwelety nawierzchni o 5 cm wymusza przełożenie nawierzchni chodników i zjazdów przyległych do jezdni. - budowa ścieżki pieszo rowerowej o szerokości 2,00 m+1,50 m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 18 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej pozyskanej z rozbiórek chodników, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz linią ciągłą P-7b i separatorami ruchu od jezdni ulicy. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie do skrzyżowania z ulicą Pułaskiego do km 0+976. - budowa ścieżki rowerowej o szerokości 2,00m o nawierzchnia grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka rowerowa pobiegnie po stronie prawej ulicy po trasie rozebranego chodnika z kostki betonowej. Kostka z rozbiórki przeznaczono do wykorzystania w planowanym chodniku po stronie przeciwnej ulicy. Ścieżka rowerowa pobiegnie do skrzyżowania z ulicą Czarnkowską. Na odcinku od ulicy Akacjowej do ulicy Czarnkowskiej ścieżka będzie oddzielona od jezdni pasem zieleni o szerokości 2,00 m. - budowa i przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5 cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku. Obramowanie chodników obrzeżami betonowymi 8x30 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Chodnik pobiegnie po stronie lewej ulicy, od km 1+042 do skrzyżowania z ulicą Czarnkowską. Na odcinkach prostych jezdnia będzie miała przekrój daszkowy a na łukach poziomych pochylenie jednostronne. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Ścieżka pieszo-rowerowa zlokalizowana bezpośrednio przy ulicy będzie miała spadki jednostronne 2% jak jezdnia. Ścieżka rowerowa i chodniki za krawężnikiem będą miały pochylenie jednostronne 1% do jezdni ulicy. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. W przekroju drogowym do km 1+260 odwodnienie korony drogi będzie powierzchniowe na teren przyległy. W przekroju ulicznym odwodnienie zabezpieczy kanalizacja deszczowa: - od km 1+038 do km 1+260 (odc.Pułaskiego-Sikorskiego) istniejąca w ulicy Dąbrowskiego, do kolektorów których zostaną włączone dodatkowe wpusty uliczne, - od km 1+260 do km 1+846 istniejąca w ulicy Bielawskiej. 11. Ulica Droga Leśna o długości 0,320km, klasy technicznej D, o początku na skrzyżowaniu z ulicą Przylesie. Koniec przyjęto w km 0+323 w miejscu, w którym rozpoczyna się istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Konstrukcja: - jezdnej o szerokości 5,50m, przekroju daszkowym o spadkach 2%, - nawierzchnia z betonu asfaltowego; - warstwa ścieralna o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa wiążąca o grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W, - podbudowa o grubości 23cm(15cm+8cm) z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5 i 0/63 mm, - obramowanie krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x25 wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. - chodnik po stronie prawej o szerokości 1,50 m z kostki betonowej o grubości 8 cm, typu DOMINO koloru szarego i czerwonego w ograniczeniu z obrzeży betonowych 8x30 i krawężników betonowych najazdowych 15x25 od strony jezdni, - ścieżka rowerowa po stronie lewej o szerokości 2,00 m i nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, w ograniczeniu z obrzeży betonowych 10x30. Zaplanowano wydłużenie ścieżki rowerowej do skrzyżowania z ulicą Wybudowanie. Odwodnienie korony ulicy zabezpieczą pochylenia poprzeczne i spadki podłużne jezdni oraz planowana kanalizacja deszczowa. Wody opadowe i roztopowe zostaną uchwycone studzienkami wpustowymi krawężnikowymi i szczelnymi kolektorami PCV250/315 włączone w km 0+330 do istniejącego kolektora w ulicy. Niweletę omawianej ulicy poprowadzono po istniejącym terenie. Dowiązując ją do nawierzchni bitumicznej ulicy Przylesie i do umocnionych zjazdów na ulic przyległego osiedla. 12. Droga gminna - dojazdowa do stadniny koni o długości0,315km, początek na skrzyżowaniu z ulicą gminną do Słonaw, koniec w km 0+315 w osi pasa drogowego. Konstrukcja: - jezdnej o szerokości od 4,o0 do 5,50m i przekroju daszkowym o spadkach 2%. - nawierzchnia o grubości 23cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0/63(15cm) i frakcji 0.31,5 (7cm), - pobocza gruntowe o szerokości od 0,75 do 1,50m. Oświetlenie drogowe jest przedstawione w projekcie branży elektrycznej. - moc przyłączeniowa 6kW, - dwa niezależne obwody zasilane z oddzielnych złączy ZKP umiejscowione zgodnie z warunkami ENEA, - przyjęto na całym odcinku słupy oświetleniowe stalowe, ocynkowane z fundamentami, o wysokości do 9,00 m, rozmieszczonych średnio co 40,00m, oprawy typu LED o mocy 58W na wysięgnikach H=1,00m i L=1,50m. 13. Dla poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego zaplanowano: - ścieżki rowerowe na ulicy Bielawskiej i ulicy Droga Leśna o łącznej długości 1,310km, - ścieżki pieszo-rowerowe na ulicy Przylesie, ulicy Wybudowanie i ulicy Bielawskiej o łącznej długości 0,986 km, - chodniki na ulicy Bielawskiej i ulicy Droga Leśna o łącznej długości 1,127 km. - progi zwalniające wyspowe na ulicy Bielawskiej. 14. Zaprojektowano instalację oświetleniową na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 9 m i wysięgnikach jednoramiennych i dwuramiennych wzdłuż drogi obwodowej. Nowa linia zostanie zbudowana w oparciu o słupy stalowe, okrągłe 9 m, kable ziemne typu YAKY 4x45 mm2, drut stalowy ocynkowany fi 7 mm, oprawy LED 77 W, LED 52 W. z automatycznym reduktorem mocy, położone w odległości 1,0 m od skraju jezdni lub 0,5 m od krawędzi chodnika na głębokości 0,8 m. Maksymalna wysokość zawieszenia opraw nad droga 9,0 m. Oprawy należy rozmieścić równomiernie wzdłuż drogi w jednym rzędzie w linii równoległej do osi jezdni. 15. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia winien wykonać i zamontować na terenie realizowanej inwestycji 2 szt. tablic informacyjnych. Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące tablic znajdują się na stronie www WUW http://www.poznan.uw.gov.pl/node/11753 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Forma wadium: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2)W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3)Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem tj. wydaniu dyspozycji dostawcy usług płatniczych przekazania kwoty określonej w ust. 1 z rachunku płatniczego lub rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3)W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5.Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Utrata wadium: 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 4)(jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach