Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zadanie nr 1 - przebudowa drogi powiatowej Nr 3130L od km 0+000 do km 1+000 Kobyle - Niedziałowice. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym krotność= 1,00-1,00 km,2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność= 1,00-600,00 m2,3. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej krotność= 1,00-5 500,00 m2; 2. Nawierzchnia: 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-5 500,00 m2, 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanki mineralno-smołowe, standard II, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t na odległość 5km krotność= 1,00-550,00 t,6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-5 500,00 m2, 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4cm. Transport sam.samowył.15-20 t krotność= 1,00-5 500,00 m2, 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-140,00 m2; 3. Zjazdy na drogi gminne: 9. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3, głębokość wykopu do 3,00m. Grunt kategorii I-III krotność= 1,00-6,00 m3, 10. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm krotność= 1,00-40,00 m2, 11. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm krotność= 1,00-40,00 m2; 4. Roboty wykończeniowe: 12. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III krotność= 1,00-1 000,00 m2. Zadanie nr 2 - Droga powiatowa nr 3122L od km 0+000 do km 1 + 000 Marynin - Zagrody. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym krotność= 1,00-1,00 km, 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność= 1,00-600,00 m2, 3. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej krotność= 1,00-5 500,00 m2; 2. Nawierzchnia: 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-5 500,00 m2, 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t na odległość 5km krotność= 1,00-550,00 t, 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-5 500,00 m2, 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna ,grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.15-20 t krotność= 1,00-5 500,00 m2, 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-140,00 m2; 3. Roboty wykończeniowe: 9. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III krotność= 1,00-1 000,00 m2 Zadanie nr 3 - Droga powiatowa nr 3131L na odcinku od km 0+000 do km 0+600 w miejscowości Zawadówka. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym krotność= 1,00-0,60 km, 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność= 1,00-600,00 m2, 3. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej krotność= 1,00-3 600,00 m2; 2. Nawierzchnia: 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-3 600,00 m2, 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t na odległość 5km krotność= 1,00-360,00 t, 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-3 600,00 m2, 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.15-20 t krotność= 1,00-3 600,00 m2, 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-84,00 m2; 3. Roboty wykończeniowe: 9. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III krotność= 1,00-600,00 m2. Zadanie nr 4 - Droga powiatowa nr 1809L na odcinku od km 0+000 do km 1+100 w miejscowości Siedliszcze. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym krotność= 1,00-1,10 km, 2. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej krotność= 1,00-600,00 m, 3. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej krotność= 1,00-600,00 m, 4. Naprawy urządzeń (elementów studni kanalizacyjnej) z betonu, objętość betonu w jednym miejscu do 0,3 m3 krotność= 1,00-1,00 m3, 5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych (w raz z nowymi włazami) krotność= 1,00-6,00 szt.,6. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej. PRZEŁOŻENIE ISTNIEJĄCEJ KOSTKI BRUKOWEJ NA ZJAZDACH-DOSTOSOWANIE DO PRZEBUDOWYWANEJ NAWIERZCHNI krotność= 1,00-300,00 m2, 7. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej krotność= 1,00-6 050,00 m2; 2. Nawierzchnia: 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-6 050,00 m2, 9. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t na odległość 5km krotność= 1,00-605,00 t, 10. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-6 050,00 m2, 11. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.15-20 krotność= 1,00-6 050,00 m2, 12. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00-84,00 m2; 3. Roboty wykończeniowe: 13. Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie .Kategoria gruntu I-III krotność= 1,00-600,00 m2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, 2)zapewnienia stałej obecności kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót, 3)do utrzymania w czasie prowadzenia robót czystości i porządku, 4)przejęcia placu /terenu budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 5)umożliwiania wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 6)opracowania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego, 7)ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8)systematycznego prowadzenia oraz pokrycie kosztów wszelkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w SSTWiORB, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępnianie na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu, 9)zabezpieczenia środków finansowych na wykonanie badań: próbki odbiorcze nawierzchni z betonu asfaltowego, przydatność kruszywa do podbudowy, zaopiniowanie receptur bitumicznych, które zostaną wykonane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, w przypadku negatywnego wyniku, badania zostaną powtórzone. Wykonawca ureguluje należności za badania w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury VAT, wystawionej przez laboratorium, w której zostanie wskazany jako płatnik. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty, Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty za wykonane badania i potrąci kwotę zapłaconych należności z wynagrodzenia Wykonawcy, 10)pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 11)bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, 12)usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac, jak i tych, które mogą wystąpić w trakcie okresu gwarancji, a które ujawnione zostaną w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z należną starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 13)zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną, 14)zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej, 15)skompletowania i dostarczenia Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych pełnej dokumentacji potwierdzającej ich wykonanie, a w szczególności uzupełniony dziennik budowy, sprawozdanie techniczne atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów z zatwierdzonymi recepturami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 Bank BGŻ BNP Paribas z dopiskiem wadium-Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. 4.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach