Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Starzyńskiego i Traugutta w Ozorkowie” „Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu”

Powiat Zgierski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa 6a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
  • Data zamieszczenia: 2023-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski
    Sadowa 6a
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
    REGON: 472057661
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Starzyńskiego i Traugutta w Ozorkowie” „Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie nr 1: Poprawa bezpieczeństwa pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Starzyńskiego i Traugutta w Ozorkowie, obejmujące odcinek drogi powiatowej nr 5140 E w miejscowości Ozorków, ul. Starzyńskiego 12, tj. w obrębie skrzyżowania z ul. Traugutta;2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.3. Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Starzyńskiego i Traugutta w Ozorkowie” „Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu” jest dofinansowane w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024 (2023 r.).4. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentach zamówienia zostanie użyte słowo część jest ono tożsame ze słowem zadanie.2) Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach;a) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;b) Program funkcjonalno-użytkowy (zadanie nr 1) - załącznik nr 5 do SWZ5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.6. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.2) Zadanie nr 2: Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu, obejmujące odcinek drogi powiatowej nr 5141 E w miejscowości Zgierz, na wysokości ul. Parzęczewskiej 30.Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.3. Zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Starzyńskiego i Traugutta w Ozorkowie” „Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu” jest dofinansowane w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024 (2023 r.).4. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentach zamówienia zostanie użyte słowo część jest ono tożsame ze słowem zadanie.2) Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach;a) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;b) Program funkcjonalno-użytkowy (zadanie nr 2) - załącznik nr 6 do SWZ5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.6. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną