Przetargi.pl
Poprawa bazy kulturalnej Gminy Lwówek poprzez termomodernizację świetlicy wiejskiej w Grońsku i Komorowicach. Zamówienie podzielono na dwie części odpowiadające poszczególnym miejscowością.

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 414 024 , fax. 614 414 212
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 614 414 024, fax. 614 414 212
    REGON: 53041300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bazy kulturalnej Gminy Lwówek poprzez termomodernizację świetlicy wiejskiej w Grońsku i Komorowicach. Zamówienie podzielono na dwie części odpowiadające poszczególnym miejscowością.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części – dwa zadania, w projekcie pn.: Poprawa bazy kulturalnej Gminy Lwówek poprzez termomodernizację świetlicy wiejskiej w Grońsku i Komorowicach. 1) zadanie nr 1 – zamówienie w części obejmującej roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Grońsku, a w nich: a) roboty rozbiórkowe, a w tym: wykucia starych okien 18szt i drzwi 2szt, rozbiórkę podsufitek 38,88m2, rozbiórkę daszków drewnianych 2szt); b) roboty budowlane, a w tym: - docieplenie ścian i dachu, - wymianę okien z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi wraz z obróbką – 18szt, - wymianę drzwi wraz z obróbką – 2szt, - montaż daszków nad drzwiami z poliwęglanu – 2szt, - docieplenie dachu wełną 100mm od wew., wraz z ekranem z folii i montażem płyt g-k ognioochr. 178,24m2 - docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz wełną 200mm wraz ze stelażem z płyt g-k ognioochr. 178,24m2 - dwukrotne malowanie ścian i sufitów z płyt g-k – 315,27m2; - dwukrotne malowanie ścian murowanych – 97,7m2 - dwukrotne malowanie przegród drewnianych – 32,87m2, - montaż wywietrzników dachowych – 5szt, - montaż klimatyzacji 21kW – urządzenia podstropowe, klimatyzacją objęta zostaje pow. ok. 173,70 m2, c) dostawę wyposażenia, a w tym: - dostawę stołów konferencyjnych 150x75 o stelażu metalowym – 14szt, - dostawę krzeseł ISO z obiciem z tkaniny - 80 szt., d) roboty przy instalacji elektrycznej, zakres robót zostaje przedstawiony w projekcie budowlanym – branża elektryczna, e) montaż klimatyzacji - uszczegółowienie zakresu robót: - wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczenia w układzie SPLIT, dla przykładu o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych jak np.: marki .: SEVRA za pomocą urządzeń z bezpośrednim odparowaniem czynnika chłodniczego R32, układ ma umożliwić indywidualną nastawę temperatury w pomieszczeniu świetlicy, możliwość regulacji strumienia powietrza, kierunku nawiewu itd. za pomocą sterowników bezprzewodowych w komplecie. - zakłada się dobranie 2 (dwóch) jednostek podstropowych koloru białego o mocy chłodniczej 10,5 kW każda, z możliwością regulacji za pomocą sterownika nawiewu w pionie i w poziomie, - montaż jednostek proponuje się ulokować pod sufitem na przeciwległych ścianach wewnętrznych, każdy z klimatyzatorów ma posiadać będzie własny agregat zewnętrzny, - standard i zakres montażu obejmuje dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych, dostawę podkonstrukcji pod urządzenia zewnętrzne, wykonanie orurowania chłodniczego z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w izolacji kauczukowej lub preizolowanych, wykonanie okablowania komunikacyjnego i sterowniczego jednostek klimatyzacji, wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin w technologii PVC-U klejone, uruchomienie i testy instalacji, roboty wykończeniowe budowlane, wykonanie instalacji zasilania agregatów zewnętrznych, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta 5 lat, e) roboty przy wykonaniu klimatyzacji obejmują; - dostawę i montaż jednostek zewnętrznej i wewnętrznej o mocy 10,5 kW - szt. 2 - dostawę i montaż konstrukcji wsporczej pod agregaty - szt. 2 - dostawę i montaż jednostek podstropowych - szt. 2 - montaż rurociągów miedzianych fi 3/8 tubolit ca 10,0 mb, - montaż rurociągów miedziane fi 5/8 tubolit ca 10,0 mb, - rozprowadzenie rurociągów, 2) zadanie nr 2 – zamówienie w części obejmującej roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Komorowicach, a w nich: a) roboty rozbiórkowe, a w tym; wykucia starych okien 7szt i drzwi 3szt, rozbiórkę wiatrołapu z cegieł – 1kpl, b) roboty budowlane, a w tym: - osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej: - wymianę okien z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi z obróbką – 7szt, - wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe z obróbką – 3szt, - wymianę drzwi wewnętrznych – 5szt - montaż daszków nad drzwiami z poliwęglanu – 3szt, posadzki, a w tym: - izolację z foli 125,63m2 - izolację z płyt styropianowych 100mm – 125,63m2, - posadzkę cementową zbrojoną gr. 5cm – 125,63m2 ocieplenie stropu i poddasza, a w tym: - docieplenie dachu wełną gr. 60mm, wraz z ekranem z folii– 201,82m2; - ocieplenie sufitu wełną 200mm z ekranem z folii i wykonaniem sufitu podwieszanego z płyt g-k ognioochronnych – 140,76m2 roboty malarskie i okładzinowe, a w tym: - wykonanie okładzin ścian wewnętrznych z płyt g-k na zaprawie – 180,09m2 - wykonanie posadzek z płytek GRES-owych na zaprawie klejowej 5mm – 125,63m2 - wykonanie cokolików z płytek GRES-owych na zaprawie klejowej z listwą wykończającą – 60,03mb, - wykonanie malowania dwukrotnego ścian i sufitów z płyt g-k –320,85m2; roboty elewacyjne, a w tym: - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi 100mm wraz z tynkiem mineralnym na siatce i malowaniem farbami akrylowymi – 182,55m2 - docieplenie cokołu płytami styropianowymi 60mm – 15,702m2, - licowanie ścian płytkami klinkierowymi – 15,702m2 - montaż boazerii z listew pióro-wpust – 40,462m2, c) roboty przy instalacji elektrycznej, zakres robót zostaje przedstawiony w projekcie budowlanym – branża elektryczna, d) dostawę wyposażenia, a w tym: - zakup stołów konferencyjnych 150 x75cm na stelażu metalowym – 10szt, - zakup krzeseł ISO z obiciem z tkaniny - 60 szt. 2. Przedmiot zamówienia zostaje przedstawiony za pomocą projektowych dokumentacji technicznych – projektach budowlanych, roboty wykonywane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu. 3. Wszystkie szczegóły związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarto w projektach budowlanych sporządzonych na okoliczność wykonania przedmiotowych robót, które zostają udostępnione na stronach internetowych Zamawiającego. 4. Zamawiający przedstawiając przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowych, oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dołącza do przedmiotowych dokumentacji przedmiary robót do wykonania, z zastrzeżeniem że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mają jedynie znaczenie pomocnicze w określeniu przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedstawionych projektach budowlanych przygotowanych na okoliczność wykonania przedmiotowych zadań nie są robotami dodatkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień; warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b. pkt. 1) zostaną przez zamawiającego uznane za spełnione na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg. zał. nr 2 i nr 3 do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji o treści złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do siwz). Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór formularza stanowi zał. nr 1 do siwz), 2) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będą wstępne potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz oraz nr 3 do siwz), 3) Oświadczenie wykonawcy jeżeli zachodzą podstawy wykluczenia wobec niego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz, 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są jednocześnie innymi podmiotami udostępniającymi zasoby, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Formularzu ofertowym – zał. nr. 1 do siwz, 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w informacji wg wzoru – załącznik nr 5 do siwz oraz składa oświadczenie wg wzoru – załącznik nr 6 do siwz w celu: - wykazania braku istnienia wobec innych podmiotów podstaw wykluczenia oraz - spełniania warunków udziału w postęp., w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru załącznik nr 7 do siwz. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 8) Oświadczenie dotyczące podanych informacji wg wzoru – załącznik nr 8 do siwz. 9) Wzór umowy (postanowienia umowy) - parafowany przez wykonawcę (załącznik nr 9 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach