Przetargi.pl
Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1. 2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły. 3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 15.11.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu (w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć), Dokumentowanie zajęć dodatkowych (lista obecności, tematyka zajęć), Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć; analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego. w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 2.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut (godzina lekcyjna) nieprzerwanej pracy 3. Przedmiot zamówienia był podzielony na 157 części z czego ponowiono: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju: Część nr 1 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu; Liczba godzin: 90 Część nr 2 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60 Część nr 3 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60 Część nr 4 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90 Część nr 5 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90 Część nr 6 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90 Część nr 13 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60 Część nr 14 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 15 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 16 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 17 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 18 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 19 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 20 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym; 1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 24 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 25 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 26 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 27 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120 Część nr 28 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120 Część nr 29 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120 Część nr 30 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 31 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 32 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 33 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 36 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 37 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Część nr 38 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30 Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju, Część nr 42 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III 2 grupy - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55 Część nr 43 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI 6 grup - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55 Część nr 44 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55 Część nr 45 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55 Część nr 48 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup-3-4 uczniów w grupie; Liczba godzin :91 Część nr 52 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III 2 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50 Część nr 53 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI 3 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50 Część nr 54 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III 1 grupa - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50 Część nr 55 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI 2 grupy - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50 Część nr 57 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 3 grupy - po 7 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105 Część nr 58 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 2 grupy - po 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105 Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju: Część nr 59 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60 Część nr 60 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 61 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 62 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 64 Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h/tyg; Liczba godzin: 60 Część nr 70 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h/tyg.; Liczba godzin: 120 Część nr 71 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60 Część nr 72 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60 Część nr 73 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 74 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60 Część nr 76 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 77 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h/co 2 tydzień dla grupy; Liczba godzin: 60 Część nr 78 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 79 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Część nr 84 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30 Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju: Część nr 90 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 91 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 92 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G Liczba godzin: 30 Część nr 103 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 104 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 105 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 110 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 111 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 112 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 113 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 114 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 115 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 116 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 122 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 123 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 124 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 125 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 126 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 127 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 128 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 129 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP 1 grupa; Liczba godzin: 30 Część nr 130 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G 1 grupa; Liczba godzin: 30 Gimnazjum Nr 1, im. Świetej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju Część nr 132 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy; liczba godzin: 90 Część nr 133 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy; liczba godzin: 90 Część nr 134 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 4 grupy; liczba godzin: 120 Część nr 139 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa ; liczba godzin: 30 Część nr 140 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa; liczba godzin: 30 Część nr 141 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa; liczba godzin: 30 Część nr 142 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa; liczba godzin: 30 Część nr 143 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa; liczba godzin: 30 Część nr 144 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa ; liczba godzin: 30 Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju Część nr 147 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne 1 grupa 3-8 uczniów; Liczba godzin: 30 Część nr 148 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 1 grupa 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30 Część nr 150 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 6-8 uczniów; Liczba godzin: 30 Część nr 151 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b)zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; c)przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby. d)doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników, e)dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej); f)przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż.; g)współpracy z kierownikiem projektu; h)współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; i)prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu; j)prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy; k)wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; l)przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu m)prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych, w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć; n)sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć, i przerw pomiędzy zajęciami; o)aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.); p)brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu. 5.Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa, w szczególności wynikających z: 1)ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), 2)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.), 3)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ), 4)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752). 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Staż pracy w szkole
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach