Przetargi.pl
Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1365D w m. Pierwoszów.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3873090 , fax. 71 3873090
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9 9
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3873090, fax. 71 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1365D w m. Pierwoszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1365D w m. Pierwoszów. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej na długości 1445 m. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - roboty rozbiórkowe (nawierzchni: z kostki betonowej, płyt ażurowych, frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego i inne roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zadania), - renowację/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych (głębokość profilowania do około 1m), - wymianę przepustów rurowych w złym stanie technicznym na rowach przydrożnych pod zjazdami, - wykonanie przepustów rurowych pod korpusem drogi, - wykonanie ścianek czołowych na przepustach pod korpusem drogi, - czyszczenie przepustów rurowych w dobrym stanie technicznym pod korpusem drogi i na zjazdach, - ułożenie nowych krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie ścieków podchodnikowych z korytek ściekowych 60/50/15cm (szer./dł./gr.), - montaż wpustów ulicznych z odprowadzeniem wody do rowu przydrożnego, - wykonanie nawierzchni chodnika z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, - wykonanie remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (wyrównanie, ułożenie geosiatki i warstwy ścieralnej), - wykonanie nawierzchni zatok autobusowych z betonu asfaltowego, - montaż balustrad U-11a (kolorystyka uzgodnić z Inwestorem), - montaż barier SP-06/1 (N2W2) i barieroporęczy BSP-160/1(N1W1), - wykonanie progów zwalniających wyspowych w miejscu istniejących progów listwowych, - wymianę istniejących znaków drogowych w złym stanie technicznym (zniszczone tablice, krzywe słupki, zamocowane za nisko tarcze znaków) - uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach, - inwentaryzacja powykonawcza robót. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystapienim do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiajacemu przed przystapienim do robót: oryginał oświadczenia kierownika budowy swierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budową (robotami budowlanymi), poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynalżności do OIIB, Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą, Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar, - kosztorys ofertowy, - projekt budowlano - wykonawczy, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi 32 500,00 zł. ( słownie zł.: trzydzieści dwa tysiące pięćset 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 31.05.2016 r. do godziny 09:45 w pokoju nr 5 II Piętro (Sekretariat ZDP) w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-pol.par.tech.dr.pow.nr1365D m.Pierw.-16.05.2016.dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach