Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
44-101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 00028836600028 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach Nr sprawy: DO / DZ - 381 - 1 - 13/ 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki technicznej zwanej dalej -Opieką macierzy dyskowej Hitachi Data System HUS 130 o numerze seryjnym SN# 92250058 wraz z osprzętem - 2 szt. HNAS4040 o numerach seryjnych SN# M2SEKW1420147, SN# M2SEKW1438541 zwanej dalej- Macierzą. Subskrypcja Opieki musi być zarejestrowana w oficjalnym kanale dystrybucji producenta na terytorium Polski. W ramach Opieki Wykonawca zapewnia:, usuwanie awarii i błędów, diagnostykę Macierzy, dostarczenie i instalację w ustalonym z Zamawiającym terminie wydawanych pakietów aktualizacyjnych poprawiających funkcjonalność i wydajność Macierzy, świadczenie merytorycznych konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji Macierzy. Opieka techniczna świadczona będzie przez Wykonawcę w miejscu jego użytkowania w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN, które zostanie uruchomione na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wniosku o przyznanie uprawnień dostępu do sieci komputerowej/ baz danych systemów informatycznego Instytutu. W sytuacji, gdy z uwagi na uzasadnione okoliczności konieczne będzie przetransportowanie sprzętu celem naprawy do serwisu Wykonawcy lub producenta sprzętu, Wykonawca zapewnia środki transportu do i z siedziby Zamawiającego, pokrywa koszty transportu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy i ponownego montażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji usunięcia awarii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami
Dodano: 2016-07-27 - Usługi serwisowe i konserwacyjne platformy SEKAP
Dodano: 2016-04-08 - Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI - BZP 004/06024/16
Dodano: 2016-03-22 - Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych
Dodano: 2015-11-03 - Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych na okres 48 miesięcy.
Dodano: 2015-10-08 - Usługi serwisowe i konserwacyjne platformy SEKAP
Dodano: 2015-06-17 - Usługi serwisowe i konserwacyjne platformy SEKAP
Dodano: 2015-06-02 - Usługi serwisowe i konserwacyjne platformy SEKAP
Dodano: 2014-05-27 - Usługi serwisowe i konserwacyjne platformy SEKAP
Dodano: 2013-06-10 - świadczenie usług obejmujących obsługę pogwarancyjną serwerów IBM xSeries
Dodano: 2012-12-05