Gmina Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552227 , fax. 067 2553079
- Data zamieszczenia: 2016-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnków
ul. Rybaki 3 3
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552227, fax. 067 2553079
REGON: 57079106900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej ulicy Szkolnej i ulicy Myśliwskiej w Kuźnicy Czarnkowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na podwójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysami, poprzedzone remontem cząstkowym nawierzchni oraz ścinką poboczy z wywozem gruntu. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-emulsyjna na zimno, przy średniej głębokości ubytku 2 cm - powierzchnia ok. 400 m2, 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco (AC11S), przy średniej głębokości ubytku 4 cm - powierzchnia ok. 100 m2, 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco (AC11S), przy średniej głębokości wyboju 6 cm - powierzchnia ok. 200 m2, 4) ścinka poboczy - długość 2 x 2.355 m, szerokość 0,8 m, średnia grubość warstwy 15 cm, spadek pobocza 8%, z odwozem gruntu z pobocza, 3768 m2, 5) podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg emulsją asfaltową i grysami - 15.090 m2. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni jest zabiegiem polegającym na kolejnym rozłożeniu warstwy lepiszcza, warstwy kruszywa o frakcji 8 - 11 mm, warstwy lepiszcza i warstwy kruszywa o frakcji 2 - 5 mm, który należy wykonać zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną D.05.03.08. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy średniej głębokości ubytku 2 cm wykonywany przy zastosowaniu mieszanki mineralno-emulsyjnej układanej na zimno (typu slurry seal). Mieszanka jest sporządzona z kruszywa o ciągłym uziarnieniu, wody, emulsji asfaltowej i dodatków, układana na zimno. Przy kalkulowaniu ceny za 1 m2 ścinki poboczy należy uwzględnić szerokość pobocza 0,8 m, nadanie spadku 8% i wywóz nadmiaru ziemi w miejsca wskazane przez zamawiającego tj. do wyrobiska położonego na końcu odcinka drogi - ulicy Myśliwskiej. Przy kalkulowaniu ceny za 1 m2 remontu cząstkowego należy uwzględnić mechaniczne obcięcie krawędzi oraz mieszankę mineralno-asfaltową AC 11 S dla KR 1 do KR 2 oraz zabiegi obejmujące: a) wypełnienie ubytków - gr. warstwy 4 cm, b) wypełnienie wybojów - gr. warstwy 6 cm . Szczegółowe parametry i wymogi techniczne, technologiczne i jakościowe określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całkowity zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie i zatwierdzenie przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu oraz ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas robót. 2. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 2 lata, a maksymalny 4 lata. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty przeprowadzenia wizji lokalnej ponosi wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.000,00 zł. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie można wnieść w kasie Urzędu Gminy Czarnków, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 14:30 lub w zamkniętej kopercie razem z ofertą. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej późniejszy zwrot do wykonawcy bez konieczności rozkompletowania oferty. Dokument wadium ma być we wspólnym opakowaniu z ofertą, jednak nie zszyty z ofertą i nie wpięty do oferty. W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu wadium nie będzie możliwy, gdyż zamawiający przechowuje ofertę bez jej naruszania. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Wadium - Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej. Zamawiający sprawdza czy wadium wpłynęło na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zatrzymanie wadium: a) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty (o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na oprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27