Przetargi.pl
Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne. Różne materiały, narzędzia i przybory do arteterapii- cz. IV przedmiotu zamówienia- Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982639, 7983131 , fax. 025 7982639
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
    ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 10
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982639, 7983131, fax. 025 7982639
    REGON: 00029023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne. Różne materiały, narzędzia i przybory do arteterapii- cz. IV przedmiotu zamówienia- Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne- podzielono tematycznie, posegregowane w zestawach: (Zał. Nr 2.A do 2.J do SIWZ) A. Doposażenie pracowni technika dentystycznego (Zał. Nr 2.A do SIWZ)- 6 zestawów. Każdy zestaw nie może przekroczyć kwoty 110 złotych brutto. B. Doposażenie pracowni technika farmaceutycznego (Zał. Nr 2.B do SIWZ) Wartość brutto za wymienione w załączniku środki dydaktyczne nie może być wyższa niż 2 194,08 brutto. C. Wybrane techniki informacyjne ITI (Zał. Nr 2.C do SIWZ)-1 zestaw Wartość zestawu nie może przekroczyć 350 złotych brutto. D. Język angielski dla kariery zawodowej (Zał. Nr 2.D do SIWZ) Słowniki- w dwóch zestawach: - pierwszy- nie może przekroczyć kwoty 80 złotych brutto - drugi- nie może przekroczyć kwoty 87,62 złotych brutto E. Asertywność jako metoda budowania poprawnych relacji interpersonalnych (Zał. Nr 2.E do SIWZ) Dwa zestawy książek: - pierwszy- nie może przekroczyć 240 złotych brutto - drugi- nie może przekroczyć 215 złotych brutto F. Podstawy języka migowego (Zał. Nr 2.F) Zestaw jeden- nie może przekroczyć kwoty 288,75 złotych brutto G. Arteterapia w pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych (Zał. Nr 2.G) Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne zestawione w 5 zestawach. Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350 złotych brutto. H. Techniki BLS/AED (Zał. Nr 2.H do SIWZ) Wartość zestawu nie może przekroczyć kwoty 90 złotych brutto. I. Masaż sportowy (Zał. Nr 2.H do SIWZ) Wartość podręczników w tym zestawie nie może przekroczyć kwoty 22 złotych brutto. J. Masaż kosmetyczny (Zał. Nr 2.J do SIWZ) Dwa zestawy książek, wartość każdego zestawu nie może być wyższa niż 350 złotych brutto. Szczegółowe informacje dotyczące: autorów, tytułów podręczników, ilości książek oraz innych środków dydaktycznych zawierają załączniki do SIWZ od Nr 2.A do Nr 2.J. Zadanie Nr 2: Arteterapia do pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych- środki dydaktyczne (Zał. Nr 2.K- 2.L do SIWZ) Przedmiot zamówienia w zadaniu Nr 2 został podzielony na dwie grupy, a w nich na zestawy tj.: A. Materiały różne- 2 zestawy, B. Narzędzia i przybory- 5 zestawów, Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350 złotych brutto. Materiały, narzędzia i przybory będą wykorzystywane do prowadzenia zajęć różnymi technikami arteterapeutycznymi m.in.: - filcowania wełny na sucho i mokro, - łączenia filcu z wełną, - wykonywanie elementów składanych biżuterii i ich łączenie, - wykonywanie prostych przedmiotów ozdobnych i użytkowych z wykorzystaniem filcu, koralików (z różnego materiału) Przedmiot dostawy to m. in.: Materiały: - Filc w arkuszach do modelowania na mokro grubości ok. 2,5-4 mm, wymiarach 30x45 cm, 35x70 cm w różnych kolorach - Koraliki (drewniane, z tworzywa sztucznego, sznurkowe, metalizowane) - Zapięcia (karabińczyk o różnych parametrach, stopery, zaciski, kółka, końcówki do biżuterii) - Guziki o różnym kształcie i kolorze - Sznurek ozdobny (woskowany) i żyłka do nawlekania koralików Narzędzia i przybory: - Narzędzia jubilerskie (szczypce- okrągłe i płaskie, obcęgi boczne), - Bigle antyalergiczne, - Baza broszki, - Szpilki jubilerskie- gwoździe, drut jubilerski, - Krosno do ażurowych kwiatów, - Forma, maty gąbkowe do filcowania na sucho i mokro, - Dziurkacz do wykonywania otworów w skórze i tkaninie, -Klej do tkanin, Szczegółowe informacje dotyczące nazwy artykułów, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera Zał. Nr 2.K- 2.L do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach