Przetargi.pl
Podniesienie standardu usług Domu Pomocy Społecznej w Kozuli poprzez modernizację, adaptację i wyposażenie infrastruktury

Dom Pomocy Społecznej w Kozuli ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, Kozula
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 343 34 70 , fax. 0-83 343 34 70
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli
    Kozula 1
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 0-83 343 34 70, fax. 0-83 343 34 70
    REGON: 29633100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpskozula.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie standardu usług Domu Pomocy Społecznej w Kozuli poprzez modernizację, adaptację i wyposażenie infrastruktury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części, jak niżej: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 jest „Remont oraz adaptacja pomieszczeń hydroterapii i fizykoterapii na pokoje mieszkalne w domu pomocy Społecznej w Kozuli”, w tym: a) Remont oraz adaptacja pomieszczeń hydroterapii i fizykoterapii w części parterowej budynku B2, ze zmianą sposobu użytkowania na pokoje mieszkalne w ilości 10szt. Roboty występują w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej – bez instalacji sygnalizacji pożaru, która znajduje się w części 2 zamówienia. Zakres prac obejmuje prace adaptacyjne polegające na wyburzeniu niektórych ścianek działowych i postawienie nowych w celu wydzielenia nowych pomieszczeń (pokoi i łazienek), położenie tynków cementowo - wapiennych na nowych ściankach oraz gładzi gipsowej na wszystkich ścianach. Ponadto zakłada się także położenie na posadzkach odpowiednio terakoty oraz paneli podłogowych, glazury na ścianach łazienek do wysokości 2,0 m i w kuchni przy ciągach roboczych oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne, a także montaż armatury i urządzeń sanitarnych w łazienkach. Konieczna będzie współpraca z wykonawcą części Nr 2 zamówienia w zakresie koordynacji wykonania instalacji sygnalizacji pożaru. b) Remont 34 pokoi mieszkalnych oraz 20 łazienek w budynku B1. Zakres prac w pokojach mieszkalnych obejmuje demontaż starych wykładzin PVC na podłodze, naprawę podłoża i ułożenie nowych wykładzin PVC typu Tarkett, z wywinięciem na cokoły min. 10cm, o następujących parametrach: atest trudnopalności, klasa użyteczności publicznej min. 31, antypoślizgowość min. R-9, malowanie pokoi oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne. Zakres prac w łazienkach obejmuję wymianę płytek na ścianach i posadzce, wykonanie spadków na posadzce, wykonanie gładzi gipsowej na suficie oraz jego malowanie, wymianę muszli sedesowej, umywalki, baterii umywalkowej i prysznicowej, montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych, wymianę oświetlenia na energooszczędne. Kolorystyka wykładzin, ścian i płytek zostanie uzgodniona z inwestorem. UWAGA! Inwestor będzie sukcesywnie przekazywał po 6 pokoi mieszkalnych wraz z przyległymi do nich łazienkami,a po ich wyremontowaniu i zagospodarowaniu, przekaże wykonawcy kolejnych 6 pokoi mieszkalnych i 6 łazienek, itd. Szczegółowe dane zawarte są w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 1 cz. 1_1 i cz. 1_2 do SIWZ. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia nr 2 jest „Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej”. W istniejącym kompleksie budynków w istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej należy wymienić wszystkie urządzenia starego systemu na system projektowany. W budynkach B1, B2, B4 i w dworku przewiduje się wykorzystanie istniejącego okablowania. W budynku B3 należy wykonać nowe okablowanie, układane w listwach. Istniejący niezależny system oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, należy powiązać z nowym systemem sygnalizacji pożarowej. Konieczna współpraca z Wykonawcą części Nr 1 zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych w budynku B2 (parter). Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 cz. 2 do SIWZ. Część Nr 3 Przedmiotem zamówienia nr 3 jest „Przebudowa oraz rozbudowa instalacji telewizji użytkowej CCTV”. Istniejący system oparty na kamerach analogowych podlega rozbudowie o nowe urządzenia w technologii cyfrowej. Kamery obejmują główny kompleks budynków oraz teren zewnętrzny wraz z budynkami pomocniczymi. Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 cz. 3_1 i cz. 3_2 do SIWZ. Część Nr 4 Przedmiotem zamówienia nr 4 jest „Modernizacja dźwigu typu LEWAR”. Modernizacji podlega dźwig osobowy hydrauliczny, zlokalizowany w budynku B2, o n/w parametrach: - udźwig – 1600kg, - wysokość podnoszenia – 5,40m, - liczba przystanków – 2, - drzwi przystankowe – dwuskrzydłowe automatyczne, - wytwórca – LEWAR Warszawa, - rok produkcji – 1994. Wykonanie dokumentacji niezbędnej do odbioru dźwigu przez UDT i przekazanie urządzenia do odbioru przez UDT i użytkownikowi do eksploatacji. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót załącznik nr 1 cz. 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, dla każdej z wybranych części w wysokości: Część nr 1 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część nr 2 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Część nr 3 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) Część nr 4 - nie wymaga. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. gwarancjach bankowych; 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem (z konta bankowego Wykonawcy na konto Zamawiającego) na konto nr: 80 1160 2202 0000 0002 7304 8059 z dopiskiem na przelewie: „Wadium - znak sprawy: DPS.A.ZP.3.2018 Część Nr 1, 2 lub 3” do dnia 22.03.2018 r. do godz. 10.00. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: Część Nr 1 a) budowlanej – min. 1 osoba, b) sanitarnej – min. 1 osoba, c) elektrycznej – min. 1 osoba, Część Nr 2 a) elektrycznej – min. 1 osoba, Część Nr 3 a) elektrycznej – min. 1 osoba, Część Nr 4 Zamawiający nie stawia wymagań. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia z przedstawieniem zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza dysponowanie mniejszą ilością osób w przypadku, kiedy wskazana osoba posiada uprawnienia na więcej niż jedną spośród ww. specjalności. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać odpowiednie uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik Nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach