Przetargi.pl
Podniesienie jakości przestrzeni Placu pod Lipami i utworzenie Centrum Nauki – dostawa z montażem wystawy edukacyjnej do Centrum Nauki w Sianowie.

Gmina Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
    Armii Polskiej 30
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920682
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości przestrzeni Placu pod Lipami i utworzenie Centrum Nauki – dostawa z montażem wystawy edukacyjnej do Centrum Nauki w Sianowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wystawy edukacyjnej do Centrum Naukiw Sianowie. Opis przedmiotu zamówienia określa wymagania dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu ekspozycjiedukacyjnej złożonej z 23 eksponatów interaktywnych (stanowisk) w Centrum Nauki Sianów. Ekspozycja podzielona będziena trzy piętra.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, załączniku nr 9 do SWZ oraz koncepcji programowejbędącej załącznikiem do OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39154000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie sześć tysięcy złotych 00/100)5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu – nr Z.271.23.2023).5.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.5.6 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą,w postaci elektronicznej.5.7 Z treści gwarancji/poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.5.8 Dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej przez wczytanie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).5.9 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.5.10 Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.4 zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:- że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem i dostarczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 wystawy edukacyjnej składającej się z co najmniej 10 eksponatów interaktywnych* na kwotę minimum 300.000,00 zł brutto.*Przez eksponat interaktywny Zamawiający rozumie urządzenie (stanowisko) edukacyjne, przy pomocy którego Zwiedzający samodzielnie przeprowadza doświadczenie. Stanowisko złożone z urządzenia wejściowego pozwalającego na interakcję z użytkownikiem (np. ekran dotykowy, klawiatura, zestaw przycisków lub układ mechaniczny).Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniaZamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach