Przetargi.pl
Plac zabaw Maluszek w Samorządowym Żłobku Nr 1 w Tomaszowie Maz. ul. Strzelecka 12 w ramach I edycji Tomaszowskiego Budżetu Obywatelskiego 2016 w systemie PROJEKTUJ i BUDUJ.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac zabaw Maluszek w Samorządowym Żłobku Nr 1 w Tomaszowie Maz. ul. Strzelecka 12 w ramach I edycji Tomaszowskiego Budżetu Obywatelskiego 2016 w systemie PROJEKTUJ i BUDUJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1.1 Wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń w imieniu Inwestora. 1.2 Wykonanie robót w zakresie: 1) Zakup dostawa i montaż: a) Ścianka manipulacyjna podwójna - 4 elementy, b) Lokomotywa z wagonami, c) Domek ze sklejki, d) Zjeżdżalnia słoń, e) Sprężynowce pojedyncze 4 szt., f) Sprężynowce podwójny - 1 szt., g) Huśtawka metalowa z siedziskiem bocianie gniazdo, h) Zestaw zabawowy metalowy - 1 kpl., i) Zestaw z tunelem - 1 kpl., j) Ławka metalowa z oparciem i siedziskiem drewnianym - 4 szt., k) Kosz na śmieci - 1 szt., l) Tablica informacyjna - 1 szt. 2) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej jednolitej z uwzględnieniem trzech kolorów nawierzchni wraz z podbudową z kruszywa i uporządkowaniem terenu po pracach ziemnych. 3) Wyszczególnienie robót : a) Gotowe fundamenty do mocowania elementów zabawowych, b) Roboty ziemne, c) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową : - geowłóknina, - piasek średnioziarnisty zagęszczony warstwowo min. grubość 10 cm, - warstwa nośna - kliniec o frakcji 8-31 mm, min. grubość 15 cm, - warstwa wyrównawcza kruszywo drobne o frakcji 2-8 mm, min grubość 5 cm. d) Obramowanie placu zabaw obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, osadzonym na ławie betonowej, e) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej EPDM jednolitej, przepuszczalnej w 3 kolorach dla urządzeń, które wymagają nawierzchni bezpiecznej ( powierzchnia ok. 122,54 m2) o grubości warstwy poliuretanowej min.45 mm: - Warstwa amortyzująca składająca się z czarnego granulatu gumowego SBR i kleju poliuretanowego, grubość warstwy zgodnie z zaleceniami producenta - kartą techniczną, certyfikatem, - Warstwa użytkowa składająca się z granulatu EPDM i żywicy poliuretanowej układana specjalną układarką, grubość warstwy zgodnie z zaleceniami producenta - kartą techniczną, certyfikatem, f) Uporządkowanie terenu poprzez rozplantowanie ziemi z korytowania w miejscach wskazanych przez Użytkownika oraz obsianie tych miejsc trawą. 1.3 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Dokumentacja projektowa składać się będzie z: - projektu zagospodarowania terenu z opisem technicznym i rysunkami elementów budowlanych oraz urządzeń rekreacyjnych (1 egz. w wersji papierowej dla inwestora); - przedmiaru robót wraz kosztorysem ofertowym (1 egz. w wersji papierowej); 3. Przekazanie terenu pod zagospodarowanie w małą architekturę nastąpi po akceptacji projektu zagospodarowania przestrzennego urządzeń zgodnych z zapisami w programie funkcjonalno - użytkowym oraz z uzgodnieniami zamawiającego. 4. Do wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu zadania. 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dla urządzeń zabawowych oraz nawierzchni następujące certyfikaty i atesty: 1) Certyfikat zgodności z wymogami normy PN-EN 1176 lub równoważny - urządzenia zabawowe, 2) Atest higieniczny lub równoważny dotyczący nawierzchni - w celu zapobiegania wprowadzeniu do użytku materiałów niebezpiecznych dla zdrowia i życia ludzi; 3) Certyfikat zgodności z wymaganiami normy PN-EN 1177 lub równoważy dotyczący nawierzchni bezpiecznych - określa wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placach zabaw i innych miejscach, gdzie niezbędna jest amortyzacja upadku. Dobór grubości bezpiecznej nawierzchni odbywa się na podstawie wysokości swobodnego upadku (HIC) przypisanej przez producenta do każdego urządzenia i wyposażenia placu zabaw. 4) Karta techniczna oferowanej nawierzchni. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ - Program Funkcjonalno-użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacje szczegółowe zawiera SIWZ rozdz. 15.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach