Przetargi.pl
pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości terenów znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego w Mielcu

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości terenów znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji zieleni i utrzymania czystości terenów znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego w Mielcu : a)przy ul. Sękowskiego 2b - powierzchnia chodnika 0,1278 ha, powierzchnia parkingu 0,1474 ha, powierzchnia użytków zielonych 0,1890 ha, b)Chopina 16 - powierzchnia chodnika wraz z parkingiem 0,05 ha, powierzchnia terenów zielonych 0,1029 ha, c)Wyspiańskiego 6 - powierzchnia chodnika 0,0262 ha, powierzchnia parkingów 0,103 ha, powierzchnia terenów zielonych 0,09 ha, d)park znajdujący się przy budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b o powierzchni 0,2522 ha. Zakres prac odnoszący się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) codzienne (bieżące) oczyszczanie terenów zewnętrznych przy budynkach Starostwa Powiatowego w Mielcu (chodniki, parkingi, trawniki, teren parku) z zanieczyszczeń, to jest zbieranie nieczystości między innymi : odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści, kamieni, gruzu itp.) stosownie do potrzeb oraz ich wywóz z koszy nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, b) pełnienie codziennego nadzoru nad czystością terenu wokół budynków Starostwa oraz parku, c) bieżące usuwanie zanieczyszczeń z gzymsów budynków Starostwa przy ul. Wyspiańskiego 6 oraz przy ul. Sękowskiego 2b, d) bieżące usuwanie zanieczyszczeń z zagłębień przy oknach piwnicznych (szachty) w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6, e) zamiatanie, bieżące zbieranie zanieczyszczeń, odchwaszczanie i gracowanie alejek, f) bieżące koszenie trawników łącznie z grabieniem i wywożeniem skoszonej trawy oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach - koszenie w okresie kwiecień - październik minimum 2 razy w miesiącu , g) bieżąca pielęgnacja i utrzymanie krzewów, w tym przycinanie, odchwaszczanie, h) pielęgnacja donic kwiatowych, w tym odchwaszczanie, nawożenie materiałem zapewnionym przez wykonawcę, podlewanie, i) pielęgnacja istniejących rabat kwiatowych, w tym odchwaszczanie, nawożenie materiałem zapewnionym przez wykonawcę, podlewanie a także uzupełnianie nasadzeń materiałem dostarczonym przez wykonawcę (po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym), j) grabienie liści i usuwanie ich z trawników, chodników, parkingów i alejek według potrzeb, k) naprawa zdewastowanych trawników i przywrócenie ich do stanu pierwotnego, l) bieżąca konserwacja i naprawa ławek, m) sadzenie kwiatów w kwietnikach i rabatkach (przewidywana ilość kwiatów w jednym sezonie wiosenno - letnim - 3000 sztuk ) łącznie z uzupełnieniem brakującej ziemi oraz zasilaniem nawozami, n) podlewanie trawników, kwietników, rabatek i krzewów, tak aby utrzymać roślinność w stanie świeżym, o) cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające oraz pielęgnacyjne krzewów i drzew wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, p) usuwanie oberwanych gałęzi i konarów drzew, r) usunięcie przekwitłych i przemarzniętych kwiatów z kwietników i rabatek łącznie z przekopaniem, s) odśnieżanie i posypywanie piaskiem i solą drogową chodników przed budynkami Starostwa oraz schodów przylegających do budynków Starostwa w trakcie i po opadach śniegu - piasek i sól drogową zapewni wykonawca, t) odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych w trakcie występowania opadów w sposób ciągły, zakończone skutecznym zwalczaniem gołoledzi do 3 godzin od ustania opadów atmosferycznych, u) odśnieżanie parkingów. Zamawiający zaleca, aby wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej miejsc, w których przedmiot zamówienia będzie realizowany. Cena za wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia zostanie przekazana wybranemu wykonawcy w 12 równych transzach, odpowiednio na każdy miesiąc zrealizowanej usługi (płatność z dołu). Miesięczne płatności będą przekazywane w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia przez wykonawcę faktury VAT sporządzonej na podstawie protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach