Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Zagospodarowanie zdegradowanych terenów przyzamkowych oraz rewitalizacja funkcjonalno-użytkowa zamku w Polskiej Cerekwi

Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi ogłasza przetarg

  • Adres: 47-260 Polska Cerekiew, ul. Raciborska 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801460 , fax. 077 4801460
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi
    ul. Raciborska 4 4
    47-260 Polska Cerekiew, woj. opolskie
    tel. 077 4801460, fax. 077 4801460
    REGON: 00054607000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Zagospodarowanie zdegradowanych terenów przyzamkowych oraz rewitalizacja funkcjonalno-użytkowa zamku w Polskiej Cerekwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie zdegradowanych terenów przyzamkowych oraz rewitalizacja funkcjonalno-użytkowa zamku w Polskiej Cerekwi, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w ramach Działania nr 6.2 Zagospodarowanie terenów zdegradowanych. Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.06.02.00-16-020/10-00. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Okres wykonania robót budowlanych Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych: a) pełni obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż; inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zmianami) - wymagana obecność inspektora na budowie nie mniej niż trzy dni w tygodniu, b) powiadamia organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, c) winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP i ppoż., oraz innymi, d) kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych e) sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową. f) żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g) sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, h) uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, i) monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych powiadamia pisemnie Zamawiającego, j) organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w tygodniu, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych, przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie, k) ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, l) weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu, m) potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek, n) przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego, sporządza z nich protokoły, o) dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia, p) przeprowadza wszystkie czynności związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, r) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przekazuje kompletną dokumentację odbiorową Zamawiającemu. 2.2 Okres sprawozdawczości i rozliczeń finansowych a) Wykonawca przygotowuje materiały niezbędne do sprawozdawczości i rozliczeń finansowych z instytucją zarządzającą. 3. Zalecenia ogólne 3.1. W trakcie realizacji projektu Wykonawca nadzoruje oraz monitoruje realizację projektu zgodnie z: a) Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych sporządzonym przez Wykonawcę projektu i robót budowlanych, b) Harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie projektu, c) projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją właściwego organu, d) warunkami umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą projektu i robót budowlanych oraz umową o dofinansowanie projektu pn. Zagospodarowanie zdegradowanych terenów przyzamkowych oraz rewitalizacja funkcjonalno-użytkowa zamku w Polskiej Cerekwi, e) obowiązującymi przepisami prawnymi, 3.2. Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji projektu przekazywane między Wykonawcą a Wykonawcą projektu i robót budowlanych wymagają formy pisemnej, aby można uznać je za efektywne. Wszystkie pisma Wykonawcy do Wykonawcy projektu i robót budowlanych winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu. 3.3. Wykonawca prowadzi i przechowuje korespondencję z podmiotami biorącymi udział w realizacji projektu na roboty ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy projektu i robót budowlanych mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy projektu i robót budowlanych, katastrof budowlanych itp. 4. Zakres robót budowlanych: a) wykonanie niezbędnych elementów uzbrojenia terenu (przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej związanych z docelową eksploatacją obiektu, b) wykonanie zabezpieczeń na obiekcie w postaci izolacji przeciwwilgociowej, c) wzmocnienia i naprawy konstrukcji nośnej (ściany, stropy), d) budowa dachu, e) wykonanie napraw i zabezpieczeń elewacji zewnętrznych, f) wykonanie napraw i zabezpieczeń elewacji dziedzińca zamkowego, g) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, h) wykonanie instalacji wraz z wyposażeniem części pomieszczeń niezbędnych dla funkcjonowania części parterowej obiektu, i) remont nawierzchni dziedzińca, j) zabezpieczenie strefy nieremontowanej obiektu (kolejny etap robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Zamawiający żąda, a Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) z dopiskiem: Wadium w przetargu ZP.271.10.2012 pn.: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Zagospodarowanie zdegradowanych terenów przyzamkowych oraz rewitalizacja funkcjonalno-użytkowa zamku w Polskiej Cerekwi do dnia 21 grudnia 2012r. do godz. 11.00. Forma wadium zgodna z art. 45 ust. 6 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polskacerekiew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach