Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" - obejmującego wykonanie zagospodarowanie placu przy ul. Dworcowej (działka nr 1845/2) urządzeniami sportowo - rekreacyjnymi oraz wykonanie przebudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem, rozbiórką i budowa nowego budynku gospodarczego przy ul. Dworcowej 33 z przeznaczeniem na Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" - obejmującego wykonanie zagospodarowanie placu przy ul. Dworcowej (działka nr 1845/2) urządzeniami sportowo - rekreacyjnymi oraz wykonanie przebudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem, rozbiórką i budowa nowego budynku gospodarczego przy ul. Dworcowej 33 z przeznaczeniem na Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" - obejmującego wykonanie zagospodarowania placu przy ul. Dworcowej (działka nr 1845/2) urządzeniami sportowo - rekreacyjnymi oraz wykonanie przebudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem, rozbiórką i budowa nowego budynku gospodarczego przy ul. Dworcowej 33 z przeznaczeniem na Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy, w nw. specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4) inżynieryjnej drogowej; 5) ds. zamówień publicznych. 2. Wykonawca, poprzez powołany zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego prawa, będzie odpowiedzialny za całościowe zarządzanie robotami zadania inwestycyjnego pod kątem technicznym, finansowym oraz administracyjnym, a w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi; 2) Ustawą o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 z późn. zm.); 3) Ustawą Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.); 4) Ustawą Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.); 5) Ustawą o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.); 6) umowami z Wykonawcami na roboty budowlane; 7) postanowieniami wynikającymi z umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego, w tym wszystkich obowiązujących na jej podstawie procedur; 8) postanowieniami zawartymi w umowie. 3. Zadania Wykonawcy będą obejmować w szczególności następujące czynności: 1) nadzorowanie i kontrola nad właściwą i terminową realizacją procesu zadania inwestycyjnego przy współpracy z Zamawiającym i wszystkimi uczestnikami realizującymi to zadanie inwestycyjne; 2) przygotowanie, procedury przetargowej w oparciu o przepisy Prawa zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla poszczególnych Etapów zadania inwestycyjnego oraz uczestniczenie w jej przebiegu; 3) zapewnienie w imieniu Zamawiającego pełnego nadzoru nad robotami budowlanymi, a w szczególności powinien zapewnić wielobranżowy nadzór w ramach zadania inwestycyjnego i zarządzania realizacją zadania inwestycyjnego w imieniu Zamawiającego do czasu zakończenia realizacji i przekazania inwestycji do użytkowania oraz jest zobowiązany do brania udziału w obowiązkowych kontrolach, odbiorach i przeglądach; 4) monitorowanie postępu prac budowlanych, łącznie z raportowaniem Zamawiającemu zgodnie z zatwierdzonym, przez Wykonawcę i Zamawiającego, harmonogramem rzeczowo – finansowym, pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i terminowym; 5) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobem ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, w tym proponowanie rozwiązań w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; 6) proponowanie rozwiązań np. w sprawie roszczeń wykonawcy robót budowlanych, wydawanie poleceń wykonawcy robót budowlanych zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 7) prowadzenie i przechowywanie korespondencji i wszelkich niezbędnych danych i dokumentów, z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania inwestycyjnego, dokumentującymi pełną kontrolę realizacji zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy robót budowlanych, mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców robót budowlanych, katastrof budowlanych, itp.; 8) kontrolowanie i prowadzenie dokumentów w rozliczeniu rzeczowym i finansowym zadania inwestycyjnego, w tym prowadzenie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu pełnego rozliczenia finansowego środków funduszy europejskich pozyskanych na zadanie inwestycyjne oraz jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w realizacji wymogów stawianych przez jednostki udzielające dofinansowania na zadanie inwestycyjne; 9) organizowanie i przeprowadzenie odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych przy udziale przedstawicieli Zamawiającego; 10) wszelkie inne obowiązki związane z: zarządzaniem zadaniem inwestycyjnym, wielobranżowym nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, prowadzeniem prac projektowych, uwarunkowaniami realizowanego zadania inwestycyjnego, a w szczególności związane ze spełnieniem wymagań jednostki finansujących zadanie wraz z rozliczeniem zadania inwestycyjnego, wynikające z przepisów prawa oraz zawartych umów o dofinansowanie zadania inwestycyjnego. 4. Zakres i wymagania dotyczące usług Wykonawcy określone zostały w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi integralną część umowy. 5. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach