Przetargi.pl
"Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa ulic Hołogi, Koszykowej oraz Zaułek w Nowym Tomyślu"

GMINA NOWY TOMYŚL ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWY TOMYŚL
    ul. Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa ulic Hołogi, Koszykowej oraz Zaułek w Nowym Tomyślu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulic Hołogi, Koszykowej oraz Zaułek w Nowym Tomyślu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru technicznego i merytorycznego w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej przez cały okres realizacji inwestycji tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego.3. Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje obowiązki określone w art. 25 i 26 Prawa budowlanego, a w szczególności:a) pełny nadzór inwestorski nad robotami drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi prowadzony przez inspektorów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez ustawę Prawo budowlane – obecność danego inspektora min. 1 dzień w tygodniu w zależności od rodzaju realizowanych robót (od poniedziałku do piątku w dniu robocze) oraz obecność inspektora branży drogowej min. 1 dzień w tygodniu (od poniedziałku do piątku w dniu robocze) przez cały okres realizacji robót, potwierdzona podpisem inspektora na liście obecności; b) skuteczne egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,d) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy i dokumentacją projektową,e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót (odbiory częściowe, odbiór końcowy i odbiór gwarancyjny) oraz przekazywanie ich do użytkowania,g) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych na placu budowy i związanych z wykonywaniem robót przez podmiot realizujący inwestycję,h) zapewnienie zgodności realizacji umowy na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,i) doradztwo i wyrażanie opinii we wszystkich sprawach związanych z wykonywaniem inwestycji, w tym w zakresie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, j) ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych oraz zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym, a także pod względem ich dopuszczalności przez obowiązujące przepisy prawa oraz przedłożenie tych ocen do decyzji Zamawiającego,k) udzielanie pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń, tj. weryfikacja przygotowanych dokumentów przez Wykonawcę robót budowlanych, wniosków administracyjnych, sprawdzanie ich kompletności,l) sporządzanie co najmniej 1 raz w tygodniu raportu z postępu prac na placu budowy z dokumentacją fotograficzną.4. Szczegółowy opis planowanych do realizacji robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określono w dokumentacji postępowania na wybór Wykonawcy zadania pn.: „Budowa ulic Hołogi, Koszykowej oraz Zaułek w Nowym Tomyślu”. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/724722
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do nadzorowania robotami branży sanitarnej, tj. posiadającą uprawnienia budowlanew specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi branży elektrycznej, tj. posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- co najmniej 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Inspektorów Nadzoru wskazanych powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach