Gmina Gubin ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, Obrońców Pokoju 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 359 16 40 , fax. 683594546
- Data zamieszczenia: 2024-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. +48 68 359 16 40, fax. 683594546
REGON: 970770250 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie,3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania,4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,5. kontrolowanie terminowości realizacji prac wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, 6. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,8. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 9. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 10. uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, Zleceniobiorca jest zobowiązany wykonać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót,11. uczestniczenie w kontroli przeprowadzonej przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję, a dotyczących elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu, 12. uczestnictwo inspektora nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, 13. uczestnictwo inspektora nadzoru przy przeglądach gwarancyjnych, 14. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, na podstawie protokołu końcowego odbioru prac podpisanego przez strony postępowania oraz faktury wystawionej przez Zleceniobiorcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-10-13 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej – widowiskowej z łącznikiem wraz z urządzeniami budowlanymi oraz przebudową części budynku szkoły w gminie Słońsk”
Dodano: 2023-06-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
Dodano: 2022-10-28 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-23 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-12-16 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Rzepińskiej oraz oczyszczalni przydomowej”.
Dodano: 2020-12-03 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2020-11-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel”.
Dodano: 2020-11-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-10-27 - „Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru w ramach budowy Parku Technologii Kosmicznych.”
Dodano: 2020-09-04