Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. /Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości powietrza na Podhalu/ związanego z montażem instalacji solarnych na terenie gminy Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. /Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości powietrza na Podhalu/ związanego z montażem instalacji solarnych na terenie gminy Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach działania 7.2. /Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii/ w osi priorytetowej Infrastruktura ochrony środowiska objętej Małopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, pn. /Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości powietrza na Podhalu/ związanego z montażem instalacji solarnych na terenie gminy Czarny Dunajec. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru nad montażem około 490 zestawów instalacji solarnych na budynkach prywatnych oraz na budynkach użyteczności publicznej. Instalacje solarne podzielono na pięć zestawów z czego: - zestaw 1 obejmuje 163 instalacje, - zestaw 2 obejmuje 122 instalacje, - zestaw 3 obejmuje 149 instalacji, - zestaw 4 obejmuje 21 instalacji, - zestaw 5 obejmuje 35 instalacji. Dopuszcza się możliwość wystąpienia niewielkich zmian w ilości poszczególnych instalacji w trakcie realizacji zamówienia. W skład każdego zestawu solarnego wchodzą: - kolektor próżniowy - zestaw przyłączeniowy - tuleja zanurzeniowa - odpowietrznik izolowany - glikol - zbiornik solarny - grupa solarna - naczynie wzbiorcze - sterownik - automat mieszający - grzałka - uniwersalny zestaw montażowy - pompa obiegowa (tylko dla 5-go zestawu) Całkowita wartość nadzorowanej inwestycji wyniesie: 8 187 391,00 złotych brutto. Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w ramach przetargu, pełną listę obiektów na których mają być prowadzone roboty montażowe. Z uwagi wielkość zamówienia, termin realizacji oraz prowadzenie robót w wielu obiektach jednocześnie, Wykonawca musi wykazać się pełną dyspozycyjnością przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowy opis zakresu wymogów i obowiązków stawianych inspektorowi nadzoru, wyszczególniony został w załączniku nr 7 do SIWZ - Zakres obowiązków. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się Oferenta z terenem i obiektami na których mają być prowadzone roboty montażowe. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach