Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa Przedszkola Publicznego w Kosinie

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa Przedszkola Publicznego w Kosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa Przedszkola Publicznego w Kosinie 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554 z późn. zm. / oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. / Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm. / 3. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w inwestycji w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. Jako branżę wiodącą przewiduje się roboty budowlane z zapewnieniem nadzoru w branży instalacji i sieci sanitarnych i branży elektrycznej. Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu /stosowne wpisy do dziennika budowy/ oraz kontaktu z inspektorem ds. remontowo-inwestycyjnych Zespołu Administracyjno-Finansowego Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Łańcut [ZAFOSiP przynajmniej jeden raz w tygodniu. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a. kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym; b. kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 z późn. zm./ c. kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych i zasadami wiedzy technicznej; d. kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; e. obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; f. obecność na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu [potwierdzona wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamawiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; g. dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : - zakresu wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - zakończenia robót i gotowości do odbioru h. obowiązkową obecność w radach budowy, które odbywać się będą przynajmniej raz w miesiącu ; i. dokonywanie czynności odbiorów częściowych, odbioru końcowego, przeglądów gwarancyjnych z udziałem przedstawicieli Inwestora oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; j. kontrolowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; k. wskazanie inspektora, jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiającego. l. inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt. III.3.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa. 5. Zakres robót objętych nadzorem określono w SIWZ na nadzorowane zadanie, które obejmuje w szczególności: 5.1. budowę budynku przedszkola wraz instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem o następujących parametrach technicznych: - kubatura - 6230,24 m3, - pow. zabudowy - 1006,55 m2, - pow. użytkowa - 870,38 m2, - wysokość - 8,36 m, - długość - 47,20 m, - szerokość - 40,66 m 5.2. przebudowa odcinków i wykonanie nowej infrastruktury technicznej: a) przyłącz wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej - w celu doprowadzenia wody do projektowanego budynku przedszkola oraz odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych z dachu projektowanego budynku oraz terenu wraz z przebudową odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku mieszkalnego na działce nr 2438/3, b) przebudowa przyłącza (usunięcie kolizji) energii elektrycznej, c) przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej. Przyłącz gazowy średniego ciśnienia zostanie wykonany przez Zakład Gazowniczy w ramach oddzielnej umowy o wykonanie przyłączenia. 5.3. roboty związane z zagospodarowaniem terenu: a) wykonanie miejsc parkingowych oraz ciągów komunikacji pieszej, b) wykonanie i wyposażenie placu zabaw dla dzieci, c) montaż elementów małej architektury, d) wykonanie miejsca składowania odpadów stałych, Szczegółowy zakres robót do nadzorowania określony został w dokumentacji technicznej w/w robót - do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 31 i na stronie internetowej Gminy bip.gminalancut.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł , (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 17-07-2013 r. do godz. 9.00. Wadium wnoszone może być w: 1. pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 58 1240 2643 1111 0000 3782 2411 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach