Przetargi.pl
pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn.: budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo

Gmina Potęgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-230 Potęgowo, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8115072 , fax. 059 8115072
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Potęgowo
    ul. Kościuszki 5 5
    76-230 Potęgowo, woj. pomorskie
    tel. 059 8115072, fax. 059 8115072
    REGON: 77097984900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn.: budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo. Roboty wyznaczone do realizacji budowlane stanowią część ogólnego zadania, z którego wydzielono Etap 2 i Etap 2A do realizacji. ETAP 2 obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: 1) przewiert pod rzeką Łupawą - 65mb 2) rurociąg tłoczny z PE ? 63mm - 247mb 3) rurociąg tłoczny z PE ? 90mm - 1.005mb 4) przepompownie ścieków - 3 kpl. - przedmiar robót - przepompownie ścieków - roboty montażowe 9.2 - uszczegóławia się poz. 39 - przepompownie P-1, P-2, P-3 wraz z osprzętem i pompami zgodnie z projektem budowlanym. Zamawiający wprowadza system monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS. Informacje podstawowe o systemie monitoringu: a) obiekt zdalny - przepompownia ścieków - wyposażony w moduł telemetryczny GSM/GPRS (posiadający możliwości: - wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść modułu telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora GSM, - wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych (SMS) w przypadku powstania stanów alarmowych na obiekcie, - sterowanie pracą obiektu - przepompowni na podstawie sygnału z pływaków i sondy hydrostatycznej), który pełni funkcję sterownika oraz modemu komunikacyjnego. Informacje o stanach obiektów są przesyłane za pomocą GPRS do stacji monitorującej, która wizualizuje wszystkie monitorowane obiekty na ekranie komputera. Stacja monitorująca może być zainstalowana w dowolnym miejscu, pod warunkiem występowania zasięgu wybranego operatora GSM, a więc Zakładu Usług Publicznych w Potęgowie, ul. Głuszyńska 10. b) obiekt lokalny - stacja monitorująca zainstalowana w Zakładzie Usług Publicznych w Potęgowie. System monitoringu powinien nawiązać do istniejącego i być z nim kompatybilny. 5) przyłącza energetyczne - 3 kpl. 6) kanalizacja sanitarna z PCW ? 200mm - 1.608 mb 7) kanalizacja sanitarna z PCW ? 160mm - 112 mb 8) przyłącza kanalizacji sanitarnej z PCW ? 160mm - 294 mb 9) sieć wodno - kanalizacyjna do budynków 17 i 17a a) kanalizacja: - rury kanalizacyjne z PCW ? 200mm - 67mb - rury kanalizacyjne z PCW ? 160mm - 157mb b) wodociąg: - rury z PCW ? 110mm - 67mb - przyłącza wodociągowe z PE ? 40mm - 166mb 10) przyłącza wodno - kanalizacyjne do budynków 25 25a a) kanalizacja: - rury z PCW ? 160mm - 60mb b) wodociąg: - przyłącze z rur PE ? 40mm - 62mb. ETAP 2A obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: 1) sieć wodociągowa - rurociąg z PCW ? 110mm - 2.489mb 2) roboty montażowe w istniejącej hydroforni - 1kpl. 3) przewierty pod drogą krajową Nr 6 a) przewiert Nr 1 z PE ? 200mm, L = 91mb b) przewiert Nr 2 z PE ? 400mm, L = 93mb 4) przyłącza wodociągowe z PE ? 40mm, L = 320mb 5) sieć kanalizacyjna i przyłącza kanalizacyjne do budynku Nr 27 i świetlicy - rury z PCW ? 200mm, L = 18mb - rury z PCW ? 160mm, L = 80mb Dodatkowo należy uwzględnić: 1) Teren inwestycji objęty jest archeologicznymi badaniami interwencyjnymi o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi na terenie objętym strefą W.II. - częściowej ochrony archeologiczno - konserwatorskiej oraz strefą W.III. - ograniczonej ochrony archeologiczno - konserwatorskiej na obszarze czterech stanowisk archeologicznych i na trasie lokalizacji inwestycji (decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku Nr A-I-4182/23/268/2007 z dnia 21.02.2007). Szczegółowy zakres badań opisany jest w w/w decyzji. 2) W trakcie realizacji robót budowlanych może nastąpić, w uzasadnionych przypadkach, ograniczenie zakresu prac poprzez wyłączenie punktu 3b (przewiert Nr 2 wraz z zajęciem pasa drogowego) i pkt 5 (sieć kanalizacyjna i przyłącza kanalizacyjne do budynku Nr 27 i świetlicy) Etapu 2A. 3) Termin realizacji zamówienia - zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, tj. do 31.07.2010. Zakres robót budowlanych w roku 2009 musi obejmować prace na kwotę do 680.000zł, a płatność zadania w roku 2009 nie może przekroczyć kwoty 680.000zł, chyba że Zamawiający uzyska dodatkowe środki na sfinansowanie zadania w ciągu roku budżetowego 2009. W trakcie realizacji robót możliwy jest też inny podział na etapy (w zależności od posiadanych środków lub od przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego). Płatności częściowe za poszczególne etapy nadzoru inwestorskiego będą odpowiadały więc etapom i płatnościom częściowym za poszczególne zrealizowane etapy robót budowlanych. Dokładny zakres nadzorowanych prac określi umowa zawarta z wykonawcą robót. Do obowiązków inspektorów nadzoru należy pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz uczestniczenie w fazie przygotowawczej, fazie realizacji i fazie końcowych rozliczeń zadania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) uczestnictwa w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 3) sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 4) uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, 5) przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 6) kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy 8) wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, 9) wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10) potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 11) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 12) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 13) uczestnictwa w pracach komisji technicznych, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 14) w razie konieczności wykonywania robót zamiennych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania w miarę potrzeby dla tych robót, niezbędnej dokumentacji, 15) udział przy wykonywaniu prób i sprawdzeń zrealizowanych elementów zadania, 16) potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 17) sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączenia, opracowanej przez siebie, oceny jakościowej wraz z jej uzasadnieniem, 18) przystąpienia do odbioru robót w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru elementu, w ciągu 7 dni roboczych do odbioru końcowego zadania po potwierdzeniu gotowości do odbioru, 19) po ostatecznym dokonaniu odbioru robót, przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazania ich Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1) Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2) Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym, tj.: - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności wodno - kanalizacyjnej. Konieczne jest, aby w/w osoba należała do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego o wartości nadzorowanego zadania min. 500 tys. zł każde, związanych z budową kanalizacji, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia i przedstawią referencje z wykonania tych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 4) Potencjał kadrowy - osoba, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 3). 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.4 Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dowód przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 7) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego o wartości nadzorowanego zadania min. 500 tys. zł, odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4) z załączeniem referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności; 9) Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców (załącznik nr 5). Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10) Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6); 11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 12) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach