Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku, w następujących branżach: 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 2. Zakres zamówienia polega na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku, które obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę budynku usługowego na działce nr 11, 2) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, 3) wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem, 4) budowę oświetlenia, 5) wykonanie elektronicznego systemu obsługi parkingu i monitoringu wizyjnego ze sterowaniem w budynku Pływalni, 6) budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, 7) remont schodów wejściowych do budynku Pływalni, 8) elementy małej architektury, 9) wycinkę drzew i nowe nasadzenia zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści umowy, decyzją o pozwoleniu na budowę. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 oraz art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp oraz przeciwpożarowymi; 2) wydelegowanie Koordynatora (inspektor nadzoru branży drogowej), który zobowiązany będzie do przebywania na terenie budowy w liczbie min. 10 - 20 godzin tygodniowo*. Obecność i czas pobytu na terenie budowy Koordynatora będzie potwierdzana na podstawie listy obecności przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku niepełnego tygodnia lub wystąpienia w danym tygodniu dni świątecznych (za wyjątkiem niedziel) liczba godzin zostanie naliczona proporcjonalnie do liczby dni w tygodniu z zaokrągleniem w górę do pełnej godziny; * wskazana minimalna liczba godzin przebywania na terenie budowy stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XVI SIWZ i wynosi od 10 do 20 godzin. 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co ma za zadanie zapobiegać zastosowaniu wadliwych i niedopuszczalnych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie; 4) wykonywanie nadzoru w sposób ciągły stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 5) sprawdzanie i odbierania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 6) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 7) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu; 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót; 9) potwierdzanie usunięcia przez Wykonawcę robót ewentualnych wad, usterek; 10) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót; 11) monitorowanie realizacji zawartej umowy i składanie raportów na żądanie Zamawiającego; 12) sporządzanie protokołów ze spotkań dotyczących realizacji zadania; 13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów; 14) weryfikowanie kosztorysów sporządzanych przez Wykonawcę robót; 15) identyfikacja wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego łącznie z przedstawieniem propozycji sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 16) koordynacja prowadzenia nadzoru autorskiego przez właściwych Projektantów; 17) sprawdzenie i zatwierdzenie przygotowanej przez Wykonawcę robót kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie; 18) odebranie od Wykonawcy robót placu budowy oraz dokonanie pełnej inwentaryzacji robót, wraz z przygotowaniem stosownej ekspertyzy, co do prawidłowości wykonanych robót, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. Zamawiający informuje, ze obowiązującą metodą rozliczenia z Wykonawcą robót będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Odbiory częściowe przeprowadzane będą w ostatnim, roboczym dniu miesiąca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 400,00 PLN. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2 - 5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Nadzór inwestorski nad budową parkingu. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania ofert (data i godzina wskazana w sekcji IV.4.4), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania ofert (data i godzina wskazana w sekcji IV.4.4) znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Minimalny czas tygodniowego pobytu/obecności Koordynatora (inspektora nadzoru branży drogowej) na budowie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejskoaktywni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach