GMINA MIASTO SIERADZ ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO SIERADZ
plac Wojewódzki 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
REGON: 730934335 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza” w zakresie branży drogowej.2. Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru (inspektora nadzoru inwestorskiego) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późniejszymi zmianami) należy:a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również z zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,g) rozstrzyganie w porozumieniu z wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zadania,h) sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności wskazane przez Zamawiającego, tj.:- frezowanie nawierzchni bitumicznej,- roboty związane z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,- regulacje studni dla zaworów infrastruktury podziemnej.3. Wykonawca zobowiązany jest również do:a) sprawowania nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej, tj. kontroli nad postępem prac oraz weryfikacji przyjętych rozwiązań, itp.b) uczestniczenia w spotkaniach dotyczących realizacji zamówienia,c) nadzór nad prawidłowością rozliczeń oraz weryfikacji faktur wykonawcy robót budowlanych, jak również dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót,d) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót budowlanych,e) uczestniczenia, w razie konieczności, w kontrolach budowy dokonywanych przez uprawnione organy,f) uczestniczenia w odbiorach częściowych robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa SUW wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego: „Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana: „Budowa SUW wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07