Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów i w ul. Koszykowej w Suchedniowie

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchedniow.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów i w ul. Koszykowej w Suchedniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów i w ul. Koszykowej w Suchedniowie”. 2. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) sanitarnej, b) elektrycznej, c) drogowej. 2. Osoba posiadająca uprawnienia w branży sanitarnej będzie pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru wyżej wskazanych branż przez cały okres realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy aż do dnia zakończenia rzeczowego oraz finansowego inwestycji. Koordynator będzie również zobowiązany do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane. 3. Ilość wizyt inspektorów w poszczególnych branżach na budowie: a) Inspektor nadzoru branży sanitarnej/koordynator robót – 3 razy w tygodniu do końca realizacji zadania, minimum 2 godziny dziennie. b) Inspektorzy nadzoru branży elektrycznej i branży drogowej – minimum 1 raz w tygodniu przez co najmniej 2 godziny. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcje obydwu inspektorów branżowych wskazanych w pkt 3 ppkt b), jeżeli posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia budowlane i doświadczenie. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektorzy muszą być obecni na budowie każdorazowo kiedy ich obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2017 poz. 1332) 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, b) kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, c) kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, f) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą, g) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, h) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, i) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. j) uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, k) sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi: a) organizacja placu budowy i zaplecza budowy, b) wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu, c) rozbiórkę nawierzchni, d) wykonanie wykopów sprzętem mechanicznym i ręcznie w pobliżu uzbrojenia podziemnego z częściowym wywozem urobku, e) wykonanie podsypki piaskowej ubitej sprzętem mechanicznym, f) montaż rur wraz ze studniami kanalizacyjnymi, g) montaż rur wraz z hydrantami i armaturą, h) wykonanie prób szczelności sieci, i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej sieci i uzbrojenia podziemnego, j) wykonanie zasypki piaskowej z ubiciem sprzętem mechanicznym, k) wykonanie pozostałych robót, zagospodarowanie terenu, odtworzenie nawierzchni l) zasilanie przepompowni, układanie kabli, m) montaż dodatkowych zabezpieczeń w szafie fabrycznej pompowni, n) instalacja połączeń wyrównawczych, o) oświetlenie terenu, p) badania i pomiary. Zestawienie ilościowe projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów:  kanał główny grawitacyjny – DN 200 mm kamionka – długość 2276,00 m,  kanały boczne – DN 150 mm kamionka – długość 478,00 m,  wysięgniki do przyłączy – 160 mm PVC – długość 1105,00 m,  rurociąg tłoczny ϕ 110 mm PE HD – 264,00 m,  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 161 kpl.,  studnie rozprężna z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 1 kpl.  tłocznie ścieków w zbiorniku betonowym o średnicy DN 2000 mm – 1 kpl.  rura ochronna na rurociągu tłocznym stalowa DN 219,1 x 6,3 mm – 11,90 .  rura ochronna na rurociągu grawitacyjnym stalowa przewiertowa – DN 273,1 x 7,1 mm – 238,00 m,  rura ochronna na rurociągu grawitacyjnym stalowa przewiertowa DN 355,6 x 8 mm – 116,10 m. Zestawienie ilościowe projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Koszykowej:  kanał główny grawitacyjny DN200 mm kamionka – długość 883,00 m,  kanał boczny DN150 mm kamionka – długość 238,00 m,  wysięgniki do przyłączy – ϕ 160mm PVC – 560,00 m,  rurociąg tłoczny – ϕ 110 mm PE HD – długość 474,00 m,  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 68 kpl.,  studnie rozprężne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 1 kpl.,  studnie rewizyjne od. tłocznego z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200mm – 1 kpl.  tłocznia ścieków w zbiorniku betonowym o średnicy DN2000 mm – 1 szt.  zbiornik betonowy do szafy sterowniczej o średnicy DN2000 mm – 1 szt.  rura ochronna na rurociągu tłocznym stalowa DN 159x4,00 mm – 37,0 m., Projektowana sieć wodociągowa:  sieć główna ϕ 160 mm PE HD – długość 901,00 m.,  przepięcia przyłączy ϕ 40 mm PE HD – długość 380,00 m,  hydrant nadziemny DN 80 mm – 6 kpl.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN150 – 2 szt.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN 100 – 7 szt.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN 50 – 50 szt.  rura ochronna na sieci stalowa DN 273,1 x 7,1 mm – 26,00 m,  rura ochronna na przyłączach stalowa DN 88,9x4,0 – 30,00 m Odtworzenie nawierzchni drogi:  rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, chodników i zjazdów,  rozbiórka istniejących elementów odwodnienia drogi,  rozbiórka istniejącego przepustu pod jezdnią (dz. nr ewid. geod. 4655), do dz. nr ewid. geod. 4577,  rozbiórkę istniejących przepustów pod zjazdami (dz. nr ewid. geod. 4547/8),  całościowa wymiana na nowe elementów drobnowymiarowych takich jak kostka betonowa, krawężniki oraz elementy odwodnienia,  roboty ziemne,  wykonanie warstwy odcinającej z piasku średnioziarnistego,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,  wykonanie warstwy podsypki cementowo – piaskowej,  odtworzenie nawierzchni chodników z nowych materiałów,  odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni (podbudowa drogi, warstwa wiążąca oraz ścieralna),  odtworzenie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej (podbudowa, nawierzchnia),  odtworzenie przepustu pod jezdnią (dz. nr ewid. geod. 4655) do dz. nr ewid. geod. 4577 (rura betonowa SN16),  odtworzenie przepustów pod zjazdami (dz. nr ewid. geod. 4578/8) (rura betonowa SN8),  odtworzenie koryta ściekowego „krakowskiego” wzdłuż zachodniej krawędzi drogi (dz. 4577),  odtworzenie koryta ściekowego „krakowskiego” z pokrywą na dz. 4547/8. 7. Dokumentacja projektowa obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest na stronie internetowej www.suchedniow.bip.doc.pl w zakładce Przetargi. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wobec osób wymaganych przy realizacji zadania nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej dowód wniesienia wadium należy w oryginale załączyć do oferty. 5. Z treści wadium składanego w formie niepieniężnej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób bezwarunkowy, nieodwołany i na pierwsze wezwanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 68852000072001000558530001 z dopiskiem: Wadium w przetargu na realizację usługi pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów i w ul. Koszykowej w Suchedniowie” 7. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaksięgowane na ww. koncie wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej na termin składania ofert). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SWIZ - formularz oferty Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób Załącznik nr 7 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach