Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu.”

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 570791282
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu.”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Letniej w Wągrowcu”. Nadzór nad robotami budowlanymi należy wykonać w oparciu o dokumentację, na którą wydano: pozwolenie na budowę nr 213/16 – sygnatura akt AB.6740.171.2016 z dnia 18.05.2016r. Dokumentacja projektowa znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Do czynności i obowiązków członków zespołu nadzoru inwestorskiego należeć będzie: a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), b) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, z warunkami pozwolenia na budowę oraz szczegółowymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz koordynacja pracy inspektorów nadzoru, c) koordynacja pracy inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, d) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, e) udział w naradach technicznych dotyczących rozstrzygnięcia spraw i problemów technicznych objętych zakresem nadzoru w toku trwania budowy, f) zatwierdzanie materiałów budowlanych i kart technologicznych, g) kontrolowanie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przekazania ich do użytkowania, i) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót budowlanych i wszelkich okolicznościach mających wpływ na jakość i terminowość wykonywanych robót w zakresie objętym nadzorem, j) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, oraz stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót) - Wykonawca ma obowiązek bieżącego potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy, k) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, l) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, m) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, n) przeprowadzenie odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych wraz z przygotowaniem protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, o) uczestnictwo w naradach zwoływanych przez Zamawiającego, p) czuwanie nad kontrolą wydatków niezbędnych do realizacji robót budowlanych, nie przekraczania kosztów inwestycji, q) nadzór nad rozliczeniem finansowym, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania dokumentów od Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych potwierdzanie swoim podpisem zakresu oraz wartości finansowego wykonania robót zgodnie z kosztorysami wykonawczymi wykonawcy robót, r) w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót, a w przypadku ich stwierdzenia, sprawowania nadzoru (bez dodatkowego wynagrodzenia) nad ich usunięciem przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie ich usunięcia. s) kontrolowanie, czy na budowie roboty budowlane wykonują uprawnieni (zgłoszeni) Wykonawcy/Podwykonawcy i informowanie Zamawiającego o występowaniu nieprawidłowości w tym zakresie. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi, jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robotami dodatkowymi i zamiennymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach