Gmina Lesko ogłasza przetarg
- Adres: 38600 Lesko, ul. Parkowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4698001, 4698158 , fax. 0-13 4696458
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesko
ul. Parkowa 1
38600 Lesko, woj. podkarpackie
tel. 013 4698001, 4698158, fax. 0-13 4696458
REGON: 37044003400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lesko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, gruntowych i powietrznych pomp ciepła oraz kotłów na biomasę na terenie gmin Lesko, Jaśliska i Rymanów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, gruntowych i powietrznych pomp ciepła oraz kotłów na biomasę na terenie gmin Lesko, Jaśliska i Rymanów” w zakresie: branży instalacyjnej sanitarnej, branży instalacyjnej elektrycznej, branży konstrukcyjno-budowlanej. Nadzór Inwestorski realizowany jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Polega on na profesjonalnej i kompleksowej obsłudze zadania inwestycyjnego, z zabezpieczeniem interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami sztuki inżynierskiej. Ilość instalacji w poszczególnych gminach może ulec zmianie ze względu na ewentualne rezygnacje z udziału w projekcie mieszkańców i wprowadzania na ich miejsce mieszkańców z innej gminy. Ilość instalacji w poszczególnych gminach przedstawia tabela w załączniku nr 1 do SIWZ. Specyfikacja działań wykonawcy nadzoru inwestorskiego: Przedmiot zamówienia obejmuje organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. 2017.1332 t.j.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byś zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 PLN ( słownie: dwa tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110t.j.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku O. w Lesku nr konta: 79 8642 1012 2003 1205 7175 0003. z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PFIiGK.271.9.2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: n/d
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Ekologiczne Partnerstwo Miasta Jarosław i Gminy Pawłosiów – wymiana źródeł ciepła na paliwa stałe, na gazowe kotły kondensacyjne i kotły opalane biomasą”
Dodano: 2020-05-22 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn.: „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. I i II wymiana kotłów” i „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. III centralna ciepła woda”
Dodano: 2019-11-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę, instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie gmin Lesko, Jaśliska i Rymanów”
Dodano: 2019-01-02 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę i powietrznych pomp ciepła do cwu oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie gmin Żyraków, Rakszawa i Gać ”
Dodano: 2018-08-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę, instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie gmin Lesko, Jaśliska i Rymanów”
Dodano: 2018-03-22 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego w Krośnie, 38 – 400 Krosno, ul. Czajkowskiego 49, w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Dodano: 2016-11-24 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Miejskim Zespole Szkół Nr 5 w Krośnie, 38 – 400 Krosno, ul. P. Skargi 3, w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Dodano: 2016-11-24 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie, 38 – 400 Krosno, ul. Rzeszowska 10, w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Dodano: 2016-11-23 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie, 38 – 400 Krosno, ul. Boh. Westerplatte 20, w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Dodano: 2016-11-23 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, 38 – 400 Krosno, ul. Tysiąclecia 5, w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Dodano: 2016-11-17