Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą ’’Miasto dwóch kultur” Rewitalizacja centrum Starego Miasta w Makowie Mazowieckim

Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 06200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 171 002 , fax. 297 171 507
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
    ul. Moniuszki 6
    06200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 297 171 002, fax. 297 171 507
    REGON: 55066830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą ’’Miasto dwóch kultur” Rewitalizacja centrum Starego Miasta w Makowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis zadania dla I części zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Rewitalizacją centrum Starego Miasta 1. Roboty budowlane nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu zakresu robót zgodnego z projektem budowlanym, który określa zakres i sposób wykonania robót, dostępnym na stronie www.bip.makowmazowiecki.pl zakładka ,,Zamówienia publiczne” – zamówienie pod nazwą ‘’Miasto dwóch kultur” Rewitalizacja centrum Starego Miasta w Makowie Mazowieckim – część I. 2. Inspektor nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego. 3. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) Organizację, koordynację oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji. 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających. 5) Reprezentowanie i ochrona interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 6) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. 7) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi. 8) Zapewnienie obecności inspektora nadzoru danej branży na placu budowy minimum 2 razy w tygodniu. Obecność swą inspektorzy zobowiązani będą potwierdzać bezpośrednio w siedzibie Inwestora lub w przypadku obecności poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego bezpośrednio u Przedstawiciela Inwestora. 9) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 10) Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 11) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy. 12) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy, itp.). 13) Zachowanie poufności informacji. 14) Udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego oraz w naradzie koordynacyjnej, która będzie odbywać się jeden raz w tygodniu. 15) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 16) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 17) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 18) Zawiadomienie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 19) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy. 20) Udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż. 21) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. 22) Odpowiedzialność za terminowość całego zadania inwestycyjnego, w tym również za każdy etap robót określony w harmonogramie wykonawcy. 23) Prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Przewiduje się, że zakres zadań inspektora nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: 3.1. Zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego: 1) Utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji. 2) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartej między wykonawcą a Zamawiającym umowy. 3) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz z wykonawcą robót. 4) Zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę. 5) Kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. 6) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 7) Rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 8) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie. 9) Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych. 10) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń. 11) Pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. 12) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane z wykonawcą. 13) Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót oraz zapobieganie sporom i opóźnieniom. 14) Sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych (minimum 10 zdjęć), przekazywanych w terminie do 7 – ego dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej. 15) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 16) Organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie protokołu odbioru, listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. 3.2. Zadania podczas okresu gwarancyjnego: 1) Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, inspektor nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. 2) Organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (minimum 1 raz w roku) – okres gwarancji – 6 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3) Nadzorowanie wad usuwanych przez wykonawcę w okresie gwarancji. Opis zadania dla II części zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem i przebudową budynku przy ulicy Grabowej 14 1. Roboty budowlane nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu zakresu robót zgodnego z projektem budowlanym, który określa zakres i sposób wykonania robót, dostępnym na stronie www.bip.makowmazowiecki.pl zakładka ,,Zamówienia publiczne” – zamówienie pod nazwą ‘’Miasto dwóch kultur” Rewitalizacja centrum Starego Miasta w Makowie Mazowieckim – część II. 2. Inspektor nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego. 3. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) Organizację, koordynację oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji. 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających. 5) Reprezentowanie i ochrona interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 6) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. 7) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi. 8) Zapewnienie obecności inspektora nadzoru danej branży na placu budowy minimum 2 razy w tygodniu. Obecność swą inspektorzy zobowiązani będą potwierdzać bezpośrednio w siedzibie Inwestora lub w przypadku obecności poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego bezpośrednio u Przedstawiciela Inwestora. 9) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 10) Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 11) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy. 12) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy, itp.). 13) Zachowanie poufności informacji. 14) Udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego oraz w naradzie koordynacyjnej, która będzie odbywać się jeden raz w tygodniu. 15) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 16) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 17) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 18) Zawiadomienie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 19) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy. 20) Udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż. 21) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. 22) Odpowiedzialność za terminowość całego zadania inwestycyjnego, w tym również za każdy etap robót określony w harmonogramie wykonawcy. 4. Przewiduje się, że zakres zadań inspektora nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: 3.1. Zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego: 1) Utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji. 2) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartej między wykonawcą a Zamawiającym umowy. 3) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz z wykonawcą robót. 4) Zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę. 5) Kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. 6) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 7) Rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 8) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie. 9) Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych. 10) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń. 11) Pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. 12) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane z wykonawcą. 13) Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót oraz zapobieganie sporom i opóźnieniom. 14) Sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych (minimum 10 zdjęć), przekazywanych w terminie do 7 – ego dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej. 15) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 16) Organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie protokołu odbioru, listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. 3.2. Zadania podczas okresu gwarancyjnego: 1) Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, inspektor nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. 2) Organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (minimum 1 raz w roku) – okres gwarancji – 6 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3) Nadzorowanie wad usuwanych przez wykonawcę w okresie gwarancji. 2.3. Postanowienia formalno – prawne 1. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zadania. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.2.1. i 2.2.2. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykaz usług odpowiadających warunkowi określonemu w Rozdziale 9 ust. 2 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości lub ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 i 4a do SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 i 5a do SIWZ; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach