Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa ul. Paderewskiego na odcinku od przejazdu PKP do granic miasta

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. gen. Józefa Hallera 79 79
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa ul. Paderewskiego na odcinku od przejazdu PKP do granic miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia 1. Do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego - Wykonawcy należy pełen zakres czynności Inspektora Nadzoru wymieniony w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 Poz. 1623 z późn. zm.). 2. Oprócz czynności, o których mowa w ust.1 do obowiązków Wykonawcy należy: a) sprawdzenie i rozliczanie kosztorysów powykonawczych, b) udział w komisjach technicznych powoływanych przez Zamawiającego do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, c) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzanie wykonania robót, d) pisemne potwierdzenie na wniosku Wykonawcy zgłoszenia zakończenia robót oraz udział w końcowym odbiorze - w tym sporządzenie protokołu końcowego odbioru robót, e) Wykonawca zobowiązany jest (na każde wezwanie Zamawiającego) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie zgłaszania wad (minimum jeden przegląd w ciągu jednego roku kalendarzowego, lecz nie więcej niż cztery). Za uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, jak wyżej Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa ul. Paderewskiego na odcinku od przejazdu PKP do granic miasta, które dotyczą następujących obiektów budowlanych lub ich części: Branża drogowa W ramach przebudowy układu komunikacyjnego poszerzona zostanie istniejąca nawierzchnia o szerokości 7,0m z jednoczesnym dostosowaniem do obciążenia ruchem drogowym, odpowiadających kategorii KR4. Wybudowane zostanie jednostronny chodnik o szerokości 1,5 -2,0 m oraz ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,0-3,5 m. Droga po przebudowie posiadać będzie przekrój uliczny z obustronnymi krawężnikami. W ramach przebudowy planuje się wykonać zatokę dla pojazdów obsługujących urządzenia służące ochronie środowiska (osadnik/piaskownik, separator) oraz zatokę autobusową o wymiarach. Projektowana ulica będzie posiadać następujące parametry: - długość ok. 1095 km - przekrój poprzeczny uliczny - szerokość jezdni 7,0m - szerokość chodnika 1,5-2,0m - szerokość ciągu pieszo-rowerowego 3,0-3,5m - szerokość pasa zieleni 1,5m-2,5m - kategoria ruchu KR4 Zaprojektowano niweletę nawierzchni w zbliżeniu do istniejącej, uwzględniając konieczność zbliżenia się do minimalnego spadku 0,3%. Spadki podłużne na odcinku od przejazdu PKP do granic miasta mieszczą się w granicach od 0,3% do 1,3%. Branża elektroinstalacyjna Usunięcie kolizji istniejących sieci elektroenergetycznych NN-0,4kV Istniejące kable NN-0,4kV w obrębie przebudowanej jezdni zostaną zabezpieczone rurami dwudzielnymi. Rury ochronne zostaną zamontowane na takiej głębokości by górna krawędź rury ochronnej znajdowała się minimum 1m od nawierzchni ulicy. Przebudowa istniejącego oświetlania ulicznego Istniejące dwa słupy oświetleniowe w celu zachowania skrajni z projektowanym pasem drogowym zostaną przestawione. Po przestawieniu pomiędzy słupami poprowadzony będzie kabel YAKY 4x35mm2, razem z kablem ułożona zostanie bednarka Fe/Zn 30x4mm. Istniejące, stare odcinki kabla, które prowadziły do słupów zostaną zdemontowane. W przypadku zbliżeń i skrzyżowań projektowane kable układane będą w rurze osłonowej fi 75mm. Zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych Urządzenia teletechniczne kolidujące z istniejącą drogą zostaną zabezpieczone przez nałożenie rur ochronnych dwudzielnych. Rury zostaną zabezpieczone przez zamuleniem. Długość projektowanych rur wynosi około 370m. Branża sanitarna Projekt zakłada wykonanie kanalizacji deszczowej i przykanalików kanalizacji deszczowej w ciągu projektowanej ulicy Paderewskiego. Zaprojektowano cztery odcinki kolektorów deszczowych fi 300-500 mm odprowadzające wody deszczowe z ul. Paderewskiego do istniejących odbiorników, rzeki Osy, kanału Trynka. Projektowana kanalizacja deszczowa obejmuje: - kanalizację deszczową z rur żelbetonowych fi 300 mm, długość ok. 142 m, - kanalizację deszczową z rur PCV fi 300 mm, długość ok. 648 m, - kanalizację deszczową z rur PCV fi 400 mm, długość ok. 6 m, - kanalizację deszczową z rur PCV fi 500 mm, długość ok. 166 m - przykanaliki: - z rur PCV-U, SN8, fi 200 mm, długość ok. 178 m, - z rur żelbetonowych klasy fi 200 mm, długość ok. 42 m, - wpust ściekowy uliczny fi 500mm - 52 szt. Wyloty kolektorów deszczowych do kanału Trynka projektuje się fi 300 i 400 mm a do rzeki Osa fi 500. Wyloty zostaną zabezpieczone kratami, aby uniemożliwić przedostanie się do kanału dużych elementów. Do oczyszczania ścieków zostaną zastosowane: - wylot I - osadnik fi 2,0m (Vu=5m3) i separator lamelowy 10/100 l/s, - wylot II - osadnik fi 2,5m (Vu=7,5m3) i separator lamelowy 15/150 l/s, - wylot III - osadnik fi 2,0m (Vu=5m3) i separator lamelowy 10/100 l/s. Dokładne dane dotyczące szczegółów konstrukcyjnych i rozwiązań technicznych zostały zawarte w dokumentacji projektowej. W związku z powyższym, przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem zamówienia w szczególności z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi. Kontrola realizacji kontraktu Podstawowym zadaniem Nadzoru Inwestorskiego jest kontrola zgodności działań Wykonawcy Robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa. Personel Wykonawcy, w granicach przyznanych mu uprawnień, będzie prowadził kontrolę jakości materiałów i robót, postępu prac oraz potwierdzał ilość i wartość wykonanych robót w sposób określony w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W ramach przedmiotowego zadania Geodeta Wykonawcy będzie zobowiązany do: 1) sprawdzenia zgodności rzędnych wysokościowych i punktów sytuacyjnych pomiędzy stanem rzeczywistym w terenie a przyjętym do projektowania (pomiar zerowy), 2) sprawowania bieżącego nadzoru geodezyjnego nad realizowanymi robotami drogowymi, dokonywania odbiorów geodezyjnych robót zanikających, wykonania pomiarów sprawdzających wykonania koryta oraz warstw konstrukcyjnych, 3) wykonania pomiarów sprawdzających kanalizacji deszczowej, 4) sprawdzenia kompletności dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót do odbioru ostatecznego w zakresie operatu geodezyjnego. Do obowiązków nadzoru wykonywanego przez Technologa laboranta należeć będzie wykonanie kontrolnych badań laboratoryjnych wg następującego zakresu: 1) stopień zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta, 2) badania nośności podbudowy, 3) ekstrakcje mas bitumicznych, 4) badania wytrzymałości betonów. Wszystkie badania objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskimi Normami, instrukcjami technicznymi, wytycznymi technicznymi dotyczącymi poszczególnych asortymentów robót przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Zakres badań przewidzianych do wykonania przez Nadzór Inwestorski 1. Wykonanie nasypów - Badanie wskaźnika zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta - 20 badań, 2. Podbudowa z kruszywa łamanego - Ugięcie sprężyste - 20 badań - Moduł odkształcenia - 10 badań, 3. Podbudowa z betonu asfaltowego - Ekstrakcja mas bitumicznych - 10 badań, 4. Nawierzchnia z BA warstwa wiążąca - Ekstrakcja mas bitumicznych - 10 badań, 5. Nawierzchnia z SMA - Ekstrakcja mas bitumicznych - 10 badań, 6. Beton - Badania wytrzymałości betonów na ściskanie - 10 próbek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. (Dz. U. z 2007 r., Nr 41, Poz. 275 z późn. zm.), należy złożyć w formie oryginału w Zarządzie Dróg Miejskich w Grudziądzu, ul. Gen. J. Hallera 79 pokój nr 7. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną