Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną. 2. Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) Inspektor nadzoru inwestorskiego obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi niezbędnymi do oddania przewidzianego Umową o Roboty budowlane (dalej Umowa Rb) obiektu budowlanego w ramach zadania pn. Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego (w szczególności obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz innych obowiązujących aktów prawnych w zakresie zorganizowania, przygotowania, kontrolowania i rozliczania procesu inwestycyjnego) w zakresie wyszczególnionym w niniejszej SIWZ oraz umowie na nadzór inwestorski - stanowiącej dodatek nr 5 do SIWZ, w szczególności jest zobowiązany w terminach określonych Umową w imieniu Zamawiającego do odbiorów: a) Robót ulegających zakryciu, b) Robót zanikających, c) Częściowych, d) Końcowym całości robót, e) Gwarancyjnych, (na wniosek Zamawiającego) na zasadach określonych Umową Wykonawcy Rb do: a) Weryfikowania zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy Umowy Rb. b) Weryfikowania części kosztowej i kosztorysowej załączonej do wzorów umów Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, dostawców materiałów i usług. c) Weryfikowania wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom, Dostawcom materiałów i usług, d) potwierdzania pisemnie prawidłowość/nieprawidłowość przedłożonych przez Wykonawcę Rb, Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, dostawców materiałów i usług dokumentów dotyczących powyższych punktów (a-c) ze stanem faktycznym, postanowieniami Umowy Wykonawcy Rb, umów Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, dostawców materiałów i usług nie później niż na 5 dni roboczych przed odpowiednim terminem wskazanym w Umowie Wykonawcy. Inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi odpowiedzialność za kontrolę jakości wykonywanych robót budowlanych oraz za kontrolę jakości zastosowanych do robót Materiałów. 2) Inspektor nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany do weryfikowania i egzekwowania od Wykonawcy umowy Rb następujących czynności określonych szczegółowo w postanowieniach Umowy Rb a w szczególności: a. Prowadzenia dokumentacji budowy oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej budowy, b. Wskazania przez Wykonawcę umowy Rb Kierownika budowy i kierowników robót, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, i egzekwowanie ich obecności na budowie, c. Egzekwowania od Wykonawcy Umowy Rb informacji dotyczących realizacji Umowy Rb oraz kontroli ich wykonywania, d. Egzekwowania wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności objętych przedmiotem Umowy Rb zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi przy wykonywaniu robót budowlanych, oraz z zasadami wiedzy technicznej, e. Egzekwowania stosowania materiałów, technik wykonawczych, sprzętu, metod diagnozowania i kontroli spełniających wymagania techniczne postawione w Dokumentacji projektowej i STWiORB, f. Egzekwowania umożliwienia wstępu na Teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę Umowy Rb, g. Brania udziału w wyznaczonych terminach w odbiorach robót, h. Egzekwowania terminowego usuwania Wad, ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów, oraz w czasie obowiązywania rękojmi i gwarancji,, i. Egzekwowania utrzymywania porządku na Terenie budowy, j. Egzekwowania stosowania się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy Rb, k. Egzekwowania zaangażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania Umowy Rb, wyspecyfikowanych w Umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą Umowy Rb a Zamawiającym, l. Egzekwowania dostarczania Materiałów i urządzeń zgodnych z postanowieniami Umowy Rb, m. Weryfikacja opiniowanie i egzekwowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót od Wykonawcy Umowy Rb i jego aktualizacji, n. Egzekwowania warunku ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę Umowy Rb, o. Egzekwowania weryfikowania i opiniowania kosztorysów rozliczeniowych (w tym dodatkowych, uzupełniających, zamiennych i zaniechanych), dokumentów dotyczących wniosków Wykonawcy Umowy Rb o zmianę terminu, wynagrodzenia, sposobu, technologii wykonania robót budowlano - montażowych p. Weryfikacja i egzekwowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia od Wykonawcy umowy Rb, r. Weryfikacja opiniowanie i egzekwowanie od Wykonawcy Umowy Rb Dokumentacji powykonawczej. 3. Charakterystyka zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz budowa miejsc parkingowych służących do obsługi planowanej inwestycji na działce zlokalizowanej w Kleszczowie przy ulicy Jagodowej - Wschodniej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedszkole dla 150 dzieci składające się z 6 oddziałów po 25 dzieci. W skład każdego oddziału wchodzi sala zabaw, zaplecze gospodarcze oraz łazienki. Dodatkowo przy oddziale nr 1 zaprojektowano sypialnię. Żłobek dla 50 dzieci składający się z 2 oddziałów po max 25 dzieci. W skład każdego oddziału wchodzi sala zabaw, sypialnia, jadalnia, zaplecze gospodarcze oraz łazienki. W budynku przewidziano salę wielofunkcyjną służącą organizacji imprez okolicznościowych dla dzieci, występów dzieci, spotkań z rodzicami oraz jako sala gimnastyczna. Kuchnię z zapleczem. W budynku zaprojektowano dwa osobne wejścia - do części żłobkowej i przedszkolnej. Przy każdym wejściu znajdować się będzie obszerny hall z szatnią dla poszczególnych grup oraz poczekalnią dla rodziców. Dodatkowo w budynku zaprojektowano pomieszczenia administracyjne, techniczne, gospodarcze, magazynowe oraz niezbędną komunikację. W budynku należy wykonać następujące instalacje: a) woda - wraz z przyłączem, b) energia elektryczna - zasilanie zostanie wykonane z dwóch istniejących stacji transformatorowych zlokalizowanych na działce 1446/7 przy skrzyżowaniu ulic Wschodniej i Poziomkowej oraz na działce 1656 przy ulicy Słonecznikowej, c) energia cieplna - źródłem ciepła będą sprężarkowe pompy gazowe, d) odprowadzenie ścieków - ścieki socjalno-bytowe odprowadzone za pomocą przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Jagodowej i Wschodniej, e) odprowadzenie wód opadowych - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do kanalizacji deszczowej, f) hydranty - zaopatrzenie w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru realizowane będzie poprzez 2 istniejące hydranty w ulicy Jagodowej, g) gaz - będzie prowadzony z przyłącza gazowego wykonanego w ramach niniejszego przedsięwzięcia, h) wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, i) instalacje niskoprądowe i fotowoltaiczna, j) oświetlenie zewnętrzne. Zaprojektowano odpowiednie zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych utwardzonych kostką betonową bezfazową, parkingów utwardzonych kostką betonową bezfazową (na 74 miejsca parkingowe), amfiteatru, placów zabaw o nawierzchni poliuretanowej, górki saneczkowej, terenu utwardzonego pod śmietnik i pompy ciepła, ogrodzenia, zieleni. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - Powierzchnia zabudowy 2370,75 m2 - Powierzchnia netto parteru 2073,22 m2 - Powierzchnia netto piętra 243,88 m2 - Powierzchnia netto razem 2317,10 m2 - Powierzchnia placów zabaw i terenów zielonych 6 888,53 m2 - Kubatura 13695 m3 - Wysokość budynku 10,68 m Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej dodatek nr 10 do SIWZ. 4. Celem zamówienia o którym mowa w pkt. 1 jest zapewnienie płynnego i prawidłowego wdrożenia umowy na roboty, nie przekroczenie budżetu, terminowy odbiór robót. Usługami jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia są nadzór oraz kontrola postępu robót budowlanych zgodnie z umową Rb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość organizowania narad koordynacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach