Przetargi.pl
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NA WYKONANIEM ZADANIA PN.: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa 4/20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3846019 , fax. 071 3846015
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4/20 4/20
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3846019, fax. 071 3846015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NA WYKONANIEM ZADANIA PN.: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół w Bukowicach - etap I, zwanego dalej zadaniem głównym. obejmującego: 1) Roboty budowlane polegające na rozbudowie Zespołu Szkół w Bukowicach - Etap I (roboty budowlane wraz z niezbędnymi przyłączami i instalacjami), w tym: a) rozbiórka starego budynku szkoły; b) budowa segmentu A, w tym: b1) budowa segmentu A stan surowy zamknięty b2) budowa segmentu A prace wykończeniowe c) dobudowa do segmentu C obiektu przyszłej kotłowni wraz z zapleczem; 2) Roboty adaptacyjno - dostosowawcze w istniejącym obiekcie szkoły konieczno do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: a) Parter: - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej - Podbicie ław fundamentowych pod ścianami istniejącego budynku. - Drzwi pomiędzy pomieszczeniami 116 i 107 zastosować jako wahadłowe. - Wykonanie schodów zewnętrznych przy klatce schodowej KS2 oraz wydzielenie klatki schodowej KS2 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 2.11.1 188-194 przedmiaru robót) - Wymiana okien O7 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 264 przedmiaru robót) - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną b) Piętro: - Wykonanie dojść z pomieszczenia 201 oraz komunikacji ogólnej w segmencie A do komunikacji w segmencie B - Dostosowanie drzwi w segmencie B w taki sposób aby nie zawężały drogi ewakuacyjnej (dotyczy wszystkich kondygnacji). - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej. - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409). tj. w szczególności: 1) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz koordynacja robót poszczególnych branż. 2) prowadzenie dokumentacji budowy w czasie całego okresu realizacji prac (kompletowanie dokumentacji (zdjęcia, filmy, slajdy) w tym: sporządzanie protokołów rad budowy, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, sporządzanie protokołów robót zanikających lub ulegających zakryciu, robót zamiennych, protokołów konieczności oraz kontrola prawidłowości dokonywanych wpisów w dokumentacji budowy pod względem właściwego procesu budowlanego. 3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, a także w określonych sytuacjach wprowadzanie robót zamiennych na zlecenie Zamawiającego (opracowywanie protokołów konieczności wykonania tych robót) oraz informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem, o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania zadania głównego. 4) kontrola finansowa realizacji inwestycji, w tym kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, a także sporządzenie rozliczenia końcowego z realizowanego zadania. 5) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania. 6) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zadania głównego. 7) składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, po każdej wizycie na placu budowy, co najmniej 1 raz w miesiącu oraz dodatkowo na życzenie Zamawiającego, a także zawiadamianie Zamawiającego w terminie niezwłocznym o odstępstwach od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zadania głównego. Wykonawca ponadto sporządzi raport końcowy opracowany w oparciu o raporty cząstkowe z przebiegu realizacji budowy. Raport końcowy będzie stanowił podstawę wystawienia faktury VAT w wysokości 70% wygrodzenia umownego. 8) egzekwowanie od Wykonawcy zadania głównego i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) i aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia. 9) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń oraz zlecenie Wykonawcy zadania głównego wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości lub wymaganej ilości, a także żądanie od Wykonawcy zadania głównego zastąpienia lub poprawienia pozycji niespełniających warunków Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. 10) organizowanie i udział w spotkaniach w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, wraz ze wszystkimi uczestnikami realizacji zadania głównego, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów co najmniej razy na 2 tygodnie. 11) sprawdzenie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. 12) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, raportu końcowego z realizacji zadania głównego. 13) uczestnictwo i nadzór w procedurze kontroli zaawansowania prac, w przeglądach przedoodbiorowych, odbiorach oraz przeglądach gwarancyjnych, a także uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych urządzeń technicznych, instalacji i przewodów, na warunkach i zasadach wskazanych w umowie na realizację zadania głównego. Przy realizacji zadania głównego przewidziane są następujące procedury kontroli lub/i odbiorów poszczególnych robót: a) odbiory robót zanikających lub podlegających zakryciu - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru oraz na podstawie pisemnego zgłoszenia w dzienniku budowy przy udziale Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę zadania głównego i potwierdzone zostaną wpisem do dziennika budowy Inspektora Nadzoru oraz protokołem odbioru robót lub czynności, podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, b) przegląd przedodbiorowy - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do przeglądu wpisem do dziennika budowy, co winno zostać potwierdzone wpisem do dziennika budowy dokonanym przez Inspektora Nadzoru oraz pisemnie za potwierdzeniem odbioru, przy czym za chwilę zgłoszenia uważa się chwilę doręczenia zawiadomienia Zamawiającemu. Wraz ze zgłoszeniem Wykonawca złoży kompletną dokumentację powykonawczą. Zgłoszenie nastąpi nie później niż na 3 tygodnie przed planowanym zakończeniem wszystkich robót. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do przeglądu przedodbiorowego wyznaczy termin tego przeglądu przypadający nie później niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do przeglądu. W czynnościach przeglądu uczestniczy przedstawiciel Wykonawcy i przedstawiciel Zamawiającego. Dokonując przeglądu Zamawiający ma prawo korzystać z pomocy przybranych osób trzecich - osoby te mają prawo uczestniczyć we wszelkich czynnościach przeglądu. Z czynności przeglądu sporządzony zostanie protokół z przeglądu zawierający szczegółowe wskazanie wad i usterek przedmiotu umowy stwierdzonych w toku przeglądu oraz wyznaczony przez Zamawiającego termin na ich usunięcie. c) odbiór końcowy robót budowlanych objętych umową - nastąpi po ukończeniu całości robót budowlanych zgłoszonych wpisem do dziennika budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru gotowości robót do odbioru. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Komisyjny odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonanych robót do odbioru przez Inspektora Nadzoru. Protokół z czynności odbioru końcowego sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, zostanie podpisany przez uczestników odbioru w dniu zakończenia odbioru. Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentacji pozwalającej stwierdzić prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. d) przeglądy gwarancyjne i odbiór pogwarancyjny - w terminach ustalonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wynikającym z umowy na realizację zadania głównego. e) kontrola zaawansowania prac cząstkowych - następować będzie w celu weryfikacji zachowania umówionych terminów cząstkowych poszczególnych prac objętych zadaniem głównym. 14) Inspektor nadzoru (inspektorzy poszczególnych branż) powinien (powinni) nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego - minimum 2 razy w tygodniu, a w przypadkach koniecznych również na wezwanie telefoniczne poza w/w ustaleniami. 15) Do zadań Inspektora nadzoru należy również wykonywanie innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla realizacji inwestycji. 16) Inspektor nadzoru ma ponadto obowiązek: - sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających, - żądania dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. - wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną, w szczególności gdy realizuje roboty niezgodnie z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowę. Opis prac planowanych do nadzorowania: Do zadań Inspektora będzie należał nadzór na realizacją inwestycji: Rozbudowa Zespołu Szkół w Bukowicach - etap I, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach