Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.

Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC)
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 67 71 , fax. 55 239 67 71
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC)
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 67 71, fax. 55 239 67 71
    REGON: 28153524600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.petlazulawska.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I, które obejmuje swym zakresem następujące części: CZĘŚĆ I - Przystań w Rybinie Część II - Przystań w Białej Górze a)CZĘŚĆ I - Przystań w Rybinie. Właściciel - Gmina Stegna. Przystań żeglarska składa się z nabrzeża postojowego dla statków białej floty oraz trzech stanowisk postojowych dla jachtów w miejscowości Rybina, gmina Stegna. Część hydrotechniczna Przedmiotowa inwestycja składa się z nabrzeża postojowego o długości linii cumowniczej 100,0 m. Długość odcinków zamykających wynosi 2 x 10 mb. Konstrukcja nabrzeża wykonana jako oczepowa, na stalowej ściance szczelnej kotwionej za pomocą ściągów stalowych do żelbetowych tarcz. Nabrzeże wyposażone w: żeliwne pachoły cumownicze o nośności 100 kN, rozmieszczone co10 m, poliuretanową odbojnicę z pionowych elementów typu MKA 400, co 1,20 m, stalowe typowe drabinki wyłazowe, szer. 40 cm, co 25 m, standardowe kolumienki zasilania w wodę pitną i energię elektryczną - 2 kpl, typowy sprzęt ratowniczy - 2 komplety: koła z linką i bosak . Na nabrzeżu, w odległości 1,5 metra od jego podwodnej krawędzi zamocowane barierki ochronne stalowe wysokości 110 cm. Dla komunikacji z cumującymi jednostkami pływającymi przewidziano zamykane łańcuchowo przęsła barierki. W inwestycji występują trzy pomosty cumownicze o szerokości 2,4m oraz długości 30m każdy. Pomosty na całej swej powierzchni posiada drewniany pokład. Wyposażenie pomostów: stalowe pachoły cumownicze o nośności 6,2 kN - 4 szt. na pomost, drewniana belka odbojowa na całej długości pomostu, stalowe drabinki wyłazowe - 2 szt. na każdy pomost, stalowy trap wyjścia na ląd L x B = 6,0 m x 1,3 m, stojak ze sprzętem ratunkowym. Część kubaturowa. Na terenie działki występuje budynek sanitarny o pow. 49,56 m?, parterowy, niepodpiwniczony, na rzucie prostokątnym, o dachu dwuspadowym o nachyleniu połaci 30%. W budynku znajdą się toalety: męska oraz damska połączona z toaletą dla niepełnosprawnych a także pomieszczenie gospodarcze. Woda w budynku doprowadzona z sieci wiejskiej, ciepła woda z podgrzewaczy elektrycznych. Ścieki odprowadzone do zbiornika bezodpływowego. Energia elektryczna zapewniona z sieci napowietrznej przyłączona poprzez przyłącze kablowe. Wykonano ogrzewanie elektryczne budynku. Wody opadowe odprowadzone na teren i zagospodarowane w obrębie działki. Budynek sanitarny zaprojektowano tak, aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych. Droga dojazdowa na nawierzchni z kostki granitowej 8/10. Nawierzchnie nabrzeża, placu manewrowego oraz parkingu wykonano również z kostki granitowej 8/10. Parking przewidziano na 8 pojazdów + 1 stanowisko do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Inwestycja obejmuje oświetlenie latarniami parkowymi. b) CZĘŚĆ II - Przystań w Białej Górze. Właściciel - Powiat Szumski. Położenie Obiekty przystani żeglarskiej położone są na działkach stanowiących własność Powiatu Sztumskiego (część lądowa - działka Nr 271/1 obręb Biała Góra o powierzchni 1,9420ha, działka Nr 415/3 obręb Benowo o powierzchni 1,7893ha oraz działka 225/4 obręb Biała Góra o powierzchni 0,0927ha) oraz na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej (część wodna - działka Nr 236 obręb Piekło o powierzchni 0,0015ha, działka Nr 271/2 obręb Biała Góra o powierzchni 0,0080ha, działka Nr 415/2 obręb Benowo o powierzchni 0,0452ha). Operatorowi przekazane zostaną działki 225/4, 271/1 oraz 415/3. Infrastruktura wodniacka. 1) część hydrotechniczna: stanowisko postojowe dla statku pasażerskiego oraz 5 miejsc postojowych dla jednostek turystycznych (jachtów żaglowych i motorowych) o długości od 7 m do 15m., przystań dla jednostek turystycznych o długości do 7m (jachtów żaglowych i motorowych). Miejsca postojowe (8szt.) zlokalizowano przy pomostach zbudowanych z zastosowaniem systemowych, ciągłych pomostów pływających na pływakach siatkobetonowych, pomosty i punkt widokowy o powierzchni 583,56m2. Pomosty wyposażono w urządzenia cumownicze (pachoły z przetyczką) i odbojowe (listwy z PVC). Ponadto pomosty wyposażono w punkty poboru wody i energii elektrycznej oraz urządzenia bezpieczeństwa - drabinki wyłazowe i zestawy ratownicze oraz zadaszony punkt widokowy z drewnianym pokładem Pomosty nie wymagają demontowania na zimę z uwagi na brak ruchu lodów i brak znaczących zmian poziomu wody. 2) część lądowa i obiekty kubaturowe: zaplecze socjalne dla klientów mariny o powierzchni zabudowy 105,90m2 zlokalizowane w parterowym budynku, wyposażonym w niezbędne do funkcjonowania przystani pomieszczenia: pomieszczenia socjalne dla klientów mariny, toalety z natryskami, w tym osobną toaletę dla osoby niepełnoprawnej, aneks kuchenny. Poza zapleczem socjalnym dla klientów, w części kubaturowej przystani zlokalizowano pomieszczenie dla bosmana oraz hangar zimowy na sprzęt wodny o powierzchni zabudowy 88,86m2. parking na 36 miejsc parkingowych o powierzchni 536m2 ciąg pieszo-jezdny wzdłuż brzegu pozwalający na dojazd samochodów do pochylni, w celu zwodowania łodzi o powierzchni 2046,85m2 Pozostałe uwarunkowania. Obiekt wyposażono w sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią, oświetlenie zewnętrzne terenu, oświetlenie drogi dojazdowej, przyłącze wodociągowe do obiektu, miejsce do grillowania z ławami oraz kamery do monitoringu. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora komercyjnych obiektów turystycznych (portów i przystani), które powstały w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamiarem zamawiającego jest zapewnienie profesjonalnego, bieżącego zarządzania technicznego, eksploatacyjnego i komercyjnego 11 zmodernizowanymi, bądź wybudowanymi od podstaw obiektami. Sprawny system zarządzania przyczyni się do stworzenie całościowego, spójnego i sieciowego produktu turystycznego oraz pozwoli osiągnąć wskaźniki Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej Etap I. Zgodnie z intencją właścicieli infrastruktury, zarządzanie Pętlą Żuławską odbywa się wg trójstopniowego modelu (Model operatorstwa i Ramy współpracy - uszczegółowienie modelu zał. nr 8 do SIWZ). Operator powinien wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem: 1) najwyższej staranności obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 2) zasad sztuki oraz reguł etyki zawodowej obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 3) norm i wytycznych stosowanych w związku z dofinansowanego Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013; Priorytet VI Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, 4) Przepisów prawa i postanowień Umowy. 1.3 Do obowiązków Operatora będzie należało, w szczególności: 1.3.1. całoroczne, techniczne zarządzanie Obiektem polegające na jego utrzymaniu i zapewnieniu pełnej funkcjonalności oraz zachowaniu w stanie niepogorszonym - z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (m.in. prawa budowlanego, ppoż., BHP), co obejmować będzie m.in. zapewnienie: 1) porządku, a w tym : sprzątanie terenu: usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, powierzchniowe czyszczenie pomostów (zamiatanie, odplamianie, mycie); sprzątanie obiektów kubaturowych (budynków i budowli). oczyszczanie wód przystani/portów ze śmieci, pływającej roślinności wodnej itp. - za wyjątkiem: części III zamówienia; usuwanie śniegu; utrzymanie terenów zielonych - w tym koszenie trawy, nawadnianie miejsc nasadzeń roślin ozdobnych, usuwanie chwastów, grabienie oraz inne zabiegi pielęgnacyjne według bieżących potrzeb; 2) bezpieczeństwa użytkowania Obiektu, w tym: zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Obiektu; bieżące uzupełnianie środków gaśniczych (gaśnice, kule, koce, itd.); bieżące uzupełnianie środków ratunkowych (bosaki, koła ratunkowe, liny z rzutką bosmańską); bieżące uzupełnianie zestawów pierwszej pomocy przedlekarskiej; systematyczne szkolenie personelu obiektu z udzielania pierwszej pomocy (przedlekarskiej) oraz organizacji akcji ratunkowych; 3) technicznego utrzymania Obiektu, w tym: dbanie i ochrona przed uszkodzeniem Obiektu; utrzymywanie we właściwym stanie technicznym pomieszczeń, instalacji i urządzeń, dokonywanie wszelkich drobnych, bieżących napraw, remontów i konserwacji Obiektu, instalacji i urządzeń na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia; zgłaszanie właścicielowi i Zarządcy wszelkich wad i pomoc w egzekwowaniu ich usunięcia od wykonawcy robót budowlanych i dostawców w okresie gwarancji i rękojmi, dokumentowanie wszelkich poważnych uszkodzeń w trakcie trwania umowy i niezwłoczne informowanie właściciela obiektu i zarządcy o wszelkich awariach, uszkodzeniach oraz o możliwości ich wystąpienia; przygotowanie - w formie notatki - rocznego raportu z oceny technicznego stanu składników majątku i wyposażenia. 1.3.2 W zakresie personelu pracowniczego: Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu pracowniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu - obiektów kubaturowych, urządzeń i instalacji. Skład osobowy obsługi winien być wystarczający dla należytego funkcjonowania danego obiektu i świadczenia wszystkich zakładanych usług. Świadczenie usługi operatorstwa poprzez personel wyposażony w ubiór (koszulki) z logotypem Pętli Żuławskiej, identyfikatorem personalnym na widocznej plakietce (imię i nazwisko), widoczną nazwą i adresem operatora w pomieszczeniu bosmana lub w przypadku braku takiego pomieszczenia w widocznym miejscu na przystani. 1.3.3 Komercyjne zarządzania Obiektem, pozwalające na korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym.: w sezonie żeglarskim - prowadzenie obiektu turystycznego i zorganizowanie obsługi żeglarzy i innych turystów wodnych korzystających z Obiektu. Zapewnienie w w/w okresie niezbędnej obsługi do prawidłowego funkcjonowania Obiektu; pobieranie we własnym imieniu lecz na rzecz Zarządcy opłat zgodnie z Cennikiem, w tym za cumowanie i zimowanie jednostek, i ich odprowadzanie na rachunek Zamawiającego w terminie do 5 - go dnia następnego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Zamawiający, na podstawie przedstawionego zestawienia przychodów (faktury i wydruki z kasy fiskalnej) i na podstawie wpłaty, wystawi w terminie 7 dni fakturę zgodną z zestawieniem. Wysokość opłat za cumowanie i zimowanie jednostek oraz za inne usługi świadczone na terenie przystani, ustalana będzie corocznie przez właściciela Obiektu. Cennik opłat zostanie przekazany Operatorowi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, a w kolejnych latach: do 15 kwietnia każdego roku. Jednocześnie cennik opłat będzie mógł zostać zmieniony przez właściciela Obiektu w ciągu roku, w celu lepszego dopasowania oferty do panujących warunków rynkowych. Zmieniony cennik obowiązywał będzie od początku następnego miesiąca i dotyczył turystów, którzy po tej dacie odwiedzą Obiekt. 1.3.4 Prowadzenie ewidencji nowo utworzonych miejsc pracy w Obiekcie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów w tym zakresie wraz z listami płac pracowników. Wraz z ewidencją za miesiąc grudzień Operator przedstawi Zamawiającemu kopie podpisanych w danym roku umów o pracę oraz kopie aktów, na podstawie których umowy zostały rozwiązane; 1.3.5 Rejestracja i prowadzenie ewidencji cumowania jednostek i turystów wodnych odwiedzających Obiekt oraz osób odwiedzających przystań lub port od strony lądu według dostarczonego w dniu podpisania umowy wzoru. 1.3.6 Przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z funkcjonowania, które powinny zawierać co najmniej informacje na temat: ilości cumujących w danych miesiącu jednostek i turystów, którzy odwiedzili Obiekt, ilości i rodzaju usług sprzedanych odwiedzającym przez Operatora wraz z podaniem ceny jednostkowej. 1.3.7 Udostępnianie wszelkich dokumentów organom uprawnionym do kontroli projektu, przedstawicielom Zamawiającego i właścicieli Obiektów, między innymi w zakresie poprawności realizacji umowy. 1.3.8 Nieodpłatne udostępnienie przystani/portu dla osób legitymujących się Złotą Kartą Pętli Żuławskiej ustanowionej przez Spółkę Pętla Żuławska Sp. z o. o. dla osób szczególnie zasłużonych dla projektu w liczbie nie większej niż 10 kart. 1.3.9 Wdrożenie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, na obiektach Pętli Żuławskiej elementów systemów wizualizacji, monitoringu, jednolitego zarządzania itp. wskazanych przez Zarząd Spółki Pętla Żuławska Sp. z o. o. na koszt własny operatora tzn. wyposażenie obiektu w: a)System wizualizacji zajętych miejsc postojowych i zapłaty lub nie za cumowanie, b)Szafkę lub stojak promocyjny dla ulotek i folderów regionalnych oraz dla wizualizacji wydawnictw i gadżetów do sprzedaży zewnętrznej, 1.3.10Dystrybucja lub sprzedaż materiałów promocyjnych itp. dostarczonych przez zamawiającego. 1.3.11Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. oraz utrzymania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. 1.4. Obowiązki Operatora dotyczące poszczególnych części zamówienia. Operator zobowiązany będzie, w szczególności, do: dla części - Przystań w Rybinie dozór Obiektu w formie: monitoring lub dozór fizyczny - całodobowo, zapewnienie turystom odwiedzającym przystań możliwości korzystania z WC, prysznica, zaplecza socjalnego. Dopuszczalne jest wstawienie kontenera sanitarnego lub zapewnienie pomieszczeń sanitarnych w budynkach. Standard w/w pomieszczeń nie może być niższy, niż przeciętny standard pomieszczeń sanitarnych w jednogwiazdkowych obiektach hotelarskich na terenie kraju, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, zatrudnienie na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 1,0 etat przeliczeniowy rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania przez Właściciela Obiektu: imprez promocyjno - rekreacyjnych, realizacji kalendarza imprez żeglarskich oraz wykorzystania obiektu na cele opracowania materiałów reklamowych, poza sezonem - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających, montaż i nieodpłatne udostępniania monitoringu wizyjnego w przystani, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, certyfikacja atestowania środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzić nadzór techniczny przez uprawnione osoby oraz wykonywać inne obowiązki względem nieruchomości, które wynikają z przepisów prawa, utrzymanie oraz montaż i demontaż oznakowania nawigacyjnego przystani i pomostów. 1.5 Do kosztów utrzymania nieruchomości, które będą finansowane przez Operatora, należą wszelkie koszty niezbędne do prowadzenia w Obiekcie przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem kosztów: a)wywozu śmieci, b)odprowadzania nieczystości i ścieków, c)dostarczenia energii elektrycznej, wody oraz innych mediów, d)opłacania podatku od nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Zamawiający, oraz e)prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, f)zatrudnienie 1 osoby w wymiarze pełnego etatu dla obsługi infrastruktury w przystani, g)ubezpieczenie majątkowe nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Właściciel Obiektu. dla części II - Przystań w Białej Górze zapewnienie całodobowej osobowej obsługi i dozoru Obiektu; poza sezonem żeglarskim - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających; zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 2 etaty przeliczeniowe rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy, zapewnienia bezpłatnego korzystania przez Powiat z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania imprez promocyjno-rekreacyjnych, oraz wykorzystania na cele opracowania materiałów reklamowych. udostępnienie terenu dla potrzeb przebudowy drogi wojewódzkiej nr 603 oraz innych robót prowadzonych przez Powiat lub z nim uzgodnionych. utrzymywanie nieruchomości w niepogorszonym stanie technicznym, dokonywać bieżących remontów, montaż i nieodpłatnego udostępniania monitoringu wizyjnego na przystani, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, certyfikacja i atestowanie środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, ubezpieczenie majątkowe nieruchomości, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, nieodpłatne udostępnienie zamawiającemu terenu o powierzchni nie większej niż 100 m2 pod usługi towarzyszące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 11 202,00 zł, a dla ofert częściowych: Część I - Przystań w Rybinie 3 978,00 zł Część II - Przystań w Białej Górze 7 224,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 1.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Banku: 20 1140 1111 0000 4158 0900 1001. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pętla Żuławska Sp. z o.o. z siedzibą w 82-300 Elbląg, ul. Łączności 2/12. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa usługa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.petlazulawska.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach