MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, pl. Jana III Sobieskiego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
pl. Jana III Sobieskiego 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
REGON: 000278451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bytom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..." - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa” finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do procedury winien wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać swą ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków określonych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.3. Zgodnie z art. 97 PZP wadium może być wniesione w następujących formach:• pieniądzu,• gwarancjach bankowych,• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:ING 92 1050 1230 1000 0002 0000 1857 do dnia 02.04.2024 r. z wpisaniem na tytule przelewu „wadium procedura na koordynatora projektu”.Uwaga:W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w przypadkach określonych w art. 98 ust.1-2 PZP i na warunkach określanych w art. 98 ust. 4-5 w/w ustawy.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na podst. art 46 ust. 3 PZP.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 pkt 6 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonał:- co najmniej jedno zamówienie polegające na zarządzaniu projektem infrastrukturalnym finansowanym ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącym budynku wpisanego do rejestru zabytków lub budynku, w którym siedzibę ma instytucja kultury o wartości min. 20 mln zł brutto, oraz- co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektami infrastrukturalnymi finansowanymi ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącymi budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków, w których siedzibę mają instytucje kultury (mi.in. muzea, galerie, teatry, opery, itd.) o wartości min. 5 mln zł brutto2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, zrealizował co najmniej 1 usługę, w ramach której odpowiadał za kompleksowe przeprowadzenie postępowania przetargowego o wartości co najmniej 5 mln zł, w tym łącznie:a) opracował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówieniab) uczestniczył po stronie Zamawiającego w przeprowadzeniu procedury m.in. w zakresie publikacji ogłoszenia, udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, oceny ofert, przygotowania wezwań o dokumenty i ich weryfikacji oraz wyborze wykonawcy3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, która pełnić będzie funkcję:• Kierownika - koordynatora zespołu: musi posiadać wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/koordynowaniu projektami, w tym przynajmniej jednym projektem o wartości robót min. 20 mln zł• Specjalisty ds. rozliczeń finansowych: musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu inwestycji budowlanych finansowanych z dotacji unijnych, (od rozpoczęcia do jej ukończenia) o wartości min. 5 mln zł.Specjalisty ds. zamówień publicznych musi posiadać doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych powyżej progów unijnych w ramach PZP (tzn. opracował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia, uczestniczył po stronie Zamawiającego w przeprowadzeniu procedury m.in. w zakresie publikacji ogłoszenia, udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, oceny ofert, przygotowania wezwań o dokumenty i ich weryfikacji oraz wyborze wykonawcy, dokumentował postępowanie zgodnie z wymogami ustawowymi).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-16 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Dodano: 2021-03-03 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-22 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-12-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Dodano: 2020-12-23 - Przetarg nieograniczony na opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (A), wykonanie strony www z projektem graficznym, domeną i hostingiem (B) wraz z jej administrowaniem i obsługą (C), przygotowanie i przeprowadzenie reklamy w social mediach (D) dla projektu pn. „Ekobohaterzy – jako przykład podnoszenia poziomu świadomości ekologicznej i aktywizacji społeczeństwa dla działań na rzecz zrównoważonego rozwoju” (nazwanego dalej „projekt” lub „Ekobohaterzy”) realizowanego przez Główny Instytut Górnictwa w ramach programu priorytetowego „Edukacja ekologiczna” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dodano: 2020-06-16 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-05-08 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-04-10 - Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia nadzoru eksperckiego nad realizacją projektu pn. ”Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” realizowanego w okresie 01.01.2020 – 31.12.2022 przez konsorcjum w składzie: Główny Instytut Górnictwa oraz Województwo Śląskie (lider projektu: Główny Instytut Górnictwa).
Dodano: 2020-03-06