Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pt.: Kobieta sukcesu to ja! - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w wymiarze 20 godzin tygodniowo tym minimum jeden dzień w tygodniu w siedzibie Zamawiającego. 1.1 Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1.1 Realizację projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi i zasadami realizacji projektu oraz wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Bolesławiec. 1.1.2 Kontakty z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Wałbrzychu oraz jego filią we Wrocławiu jako Instytucją Pośredniczącą w zakresie informacji dotyczących realizacji projektu, wymaganej sprawozdawczości merytorycznej i finansowej. 1.1.3 Nadzór nad przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie i o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 1.1.4 Informowanie instytucji pośredniczącej II stopnia, oraz kierownictwa jednostki o zamianach w realizacji projektu. 1.1.5 Opracowanie rozliczenia końcowego. 1.1.6 Nadzór nad realizacją działań projektowych. 1.1.7 Nadzór nad tworzeniem i aktualizowaniem bazy informacji o beneficjentach projektu (deklaracje, kwestionariusze) i o działaniach realizowanych. 1.1.8 Opracowanie raportów z odchyleń powstałych w trakcie realizacji projektu oraz planów naprawczych. 1.1.9 Udzielanie informacji i promowanie projektu i programu operacyjnego. 1.1.10 Nadzór nad prowadzeniem wszystkich spraw związanych z promocją i informacją dotyczącą projektu. 1.1.11 Opracowywanie korespondencji wychodzącej dotyczącej spraw związanych realizacją projektu. 1.1.12 Przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu oraz przygotowywanie ewentualnych korekt związanych z jego realizacją. 1.1.13 Prowadzenie i inicjowanie innych działań mających na celu prawidłową realizację projektu. 1.1.14 Zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL. 1.1.15 Inicjowanie i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu projektowego oraz konferencjach i szkoleniach dotyczących realizacji projektu. 1.1.16 Zakończenie i rozliczenie projektu w Instytucji Pośredniczącej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=60543
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I
Dodano: 2014-02-11 - Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.
Dodano: 2013-11-22 - Sprawowanie funkcji administracyjnych i sprawozdawczych w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I
Dodano: 2013-10-24 - pełnienie funkcji KOORDYNATORA MERYTORYCZNEGO w projekcie BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE LUBAŃSKIM
Dodano: 2013-08-05 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji Projektu -MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.
Dodano: 2013-01-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. MONITORINGU I EWALUACJI W PROJEKCIE MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE - PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.
Dodano: 2013-01-02 - PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE-PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2013-01-02 - PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. PROGRAMOWYCH I MERYTORYCZNYCH MULTIMEDIALNE PRZEDSZKOLE-PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2013-01-02 - Usługa kierowania projektem pt. Portrety szpitali - mapy możliwości, czyli monitorowanie jakości usług publicznych i benchmarking z zakresu nadzoru nad funkcjonowaniem szpitali, dla których organem założycielskim jest jednostka samorządu terytorialnego
Dodano: 2011-08-12 - Pełnienie funkcji zastępcy kierownika ds. naukowo-metodologicznych w projekcie pt. Portrety szpitali - mapy możliwości, czyli monitorowanie jakości usług publicznych i benchmarking z zakresu nadzoru nad funkcjonowaniem szpitali, dla których organem założycielskim jest jednostka samorządu terytorialnego
Dodano: 2011-08-12