Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. „Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej”

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. „Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. „Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej” zgodnie z projektem dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Zakres robót dla potrzeb wykonywania usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, która na potrzeby przeprowadzenia robót budowlanych została podzielona na 3 części: CZĘŚĆ 1 obejmuje – zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz. Zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 7,15 km oraz sieci wodociągowej o długości 1,8 km. CZĘŚĆ 2 obejmuje – zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Raduń. Zgodnie z Programem funkcjonalnoużytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 1,65 km oraz sieci wodociągowej o długości 1,3 km. CZĘŚĆ 3 obejmuje – zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Parowej o docelowej przepustowości średniej 690 m3/d. Zakres robót, zakupów i dostaw na potrzeby realizacji części 3 obejmować będzie m in. następujące działania: 1.Zabudowa podziemnego zbiornika retencyjnego ścieków dopływających oraz dowożonych wraz z przebudową istniejącego punktu zlewnego ścieków dowożonych. 2.Modernizacja - przebudowa części mechanicznej oczyszczalni, połączona z całkowitą wymianą urządzeń o przepustowości węzła do istniejącego obciążenia 3.Rozbudowa układu napowietrzania ścieków. 4.Modernizacja stopnia biologicznego, połączona z wymianą mieszadeł (2 szt.) w komorze predenitryfikacji i beztlenowej wielofunkcyjnego reaktora biologicznego oraz wymianą pomp recyrkulacji osadu w osadnikach wtórnych (2 szt.). 5.Budowa linii higienizacji osadu odwodnionego obejmującej magazyn wapna (silos zewnętrzny), transport i komorę higienizacji-wapnowania osadu odwodnionego. 6.Dostosowanie systemu elektroenergetycznego oczyszczalni oraz zabudowa nowego awaryjnego agregatu prądotwórczego w obudowie zewnętrznej. 7.Zabudowa układu biofiltracji powietrza odlotowego z węzła mechanicznego oczyszczania ścieków i obróbki skratek oraz zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych. 8.Modernizację układu komunikacyjnego oczyszczalni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na istniejącej drodze dojazdowej do oczyszczalni. 9.Przeprowadzenie kompleksowego remontu budynku technicznego 10.Demontaż istniejącej bramy rozwieranej i dostawę i montaż przesuwnej bramy wjazdowej sterowanej zdalnie radiowo. 11.Zakup i dostawę przenośnego miernikawieloparametrowego do pomiaru pH, mV (konduktywność), redox, tlenu rozpuszczonego. 12.Zakup i dostawę zestawu minilaboratyjnego do oznaczania parametrów zanieczyszczeń w ściekach w zakresie: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot ogólny i fosfor. Zamawiający nie określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 1066 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.2. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć do oferty zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej (ust.7), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w powyżej. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia zgodnie z treścią załącznika nr 2 oraz nr 3 do SIWZ - dotyczące tych podmiotów. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia zgodne z treścią załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach