Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompletną termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompletną termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompletną termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, zakończenie i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z wykonaniem robót budowlanych dla następujących budynków: 1) Budynek Zespołu Szkół w Gałkowie Dużym ul. Dzieci Polskich 14, Gałków Duży; 2) Budynek Przedszkola w Gałkowie Duży, ul. Dzieci Polskich 20, Gałków Duży; 3) Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 i I Liceum Ogólnokształcącego ul. Kościuszki 16, Koluszki; 4) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Będzelinie ul. Strażacka 16, Będzelin; 5) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Koluszkach ul. 11 Listopada 39, Koluszki; 6) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Gałkowie Dużym ul. Dzieci Polskich 18, Gałków Duzy; 7) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Długiem, Długie 58, 8) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Borowej, ul. Długa 161, Borowa; 9) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 18; 10) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 30; 11) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Partyzantów 56; 12) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. 3 Maja 18; 13) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 32; 14) Budynki położone w Koluszkach przy ul. Budowlanych 4, 4a; 15) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Teatralnej 6; 16) Budynek mieszkalny położony w Gałkowie Małym przy ul. 1 Maja 2; 17) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Próchnika 18; 18) Budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Warszawskiej 124; 19) Budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 33; 20) Budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Koluszkach przy ul. 3 Maja 2; 21) Budynek administracyjny Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4; 22) Budynek świetlicy w Regnach, ul. Główna 22; 23) Budynek w Gałkowie Dużym, ul. Dzieci Polskich 12; 24) Budynek w Koluszkach przy ul. Staszica 34;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71246000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Formularz cen jednostkowych - Załącznik nr 1a do siwz 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną