Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań pn.: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź

Miasto Czeladź ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7637923 , fax. 32 7633694
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Czeladź
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 32 7637923, fax. 32 7633694
    REGON: 27625751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań pn.: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV: 71247000 - 1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71541000 - 2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 71300000 - 1 Usługi inżynieryjne 79100000 - 5 Usługi prawnicze Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w celu zapewnienia nadzoru nad przygotowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadań Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie: 4.1. Odnawialne źródła energii, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i remont budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń obiektu; remont instalacji wewnętrznych; remont i przebudowa zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miasta Czeladź; budowa obiektów małej architektury; budowa miejsc parkingowych. W ramach przedsięwzięcia jw. Zamawiający nie przewiduje realizacji następującego zakresu robót: remontu i przebudowy zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miasta Czeladź, budowy obiektów małej architektury i budowy miejsc parkingowych. Roboty budowlane wchodzące w zakres przedsięwzięcia inwestycyjnego, dla których Zamawiający wymagać będzie pełnienia funkcji inżyniera Kontraktu, obejmują w szczególności: 1) termomodernizację budynku - ocieplenie ścian, posadzek, fundamentów i dachu budynku, wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz źródła ciepła, wymiana oświetlenia, wymiana instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej, 2) budowę szybu windowego i dostawę windy, 3) przebudowę piwnic, schodów zewnętrznych, pomieszczeń wewnątrz budynku, 4) przebudowę instalacji wodociągowej, hydrantowej, kanalizacyjnej, p.poż., elektrycznej i słaboprądowej, 5) montaż paneli fotowoltaicznych na elewacji i dachu budynku, budowę instalacji zasilających, osprzętu, rozdzielnic i zabezpieczeń, montaż inwerterów, 6) budowę systemu zarządzania energią z oprzyrządowaniem. Do ogólnego zakresu obowiązków inżyniera kontraktu wchodzi administrowanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach niniejszego zamówienia, które będzie obejmowało w szczególności: 1. organizację, 2. koordynację, 3. nadzór, 4. monitoring, raportowanie, sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, 5. wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 6. koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, 7. prowadzenie dokumentacji pisemnej wszelkich kontaktów z wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (wpis do dziennika budowy nie zwalnia z obowiązku prowadzenia korespondencji), 8. rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów, w oparciu o aktualne wytyczne Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej i Wdrażającej, 9. końcowe rozliczenie finansowe zadań w imieniu Zamawiającego, w tym zgodnie z wymaganiami: Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej i Wdrażającej, 10. mediacje i rozjemstwo w sporach, 11. wspieranie działań Zamawiającego. Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmuje ponadto: - sprawdzenie dokumentacji projektowej (projektów budowlano - wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod względem wymagań administracyjnych, technicznych i organizacyjnych procesu inwestycyjnego, a także spełniania zasad sztuki budowlanej i zastosowanych norm technicznych, - sprawdzenie dokumentacji w zakresie przygotowania postępowania przetargowego na roboty budowlane, - opracowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót budowlanych, - udział w pracy komisji przetargowej podczas postępowania przetargowego na wybór Wykonawców robót (min. 2 osoby). Szczegółowy zakres obowiązków inżyniera kontraktu oraz szczegółowy zakres inwestycji zawiera dokumentacja przetargowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ILOŚĆ POBYTÓW NA BUDOWIE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach