Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg
- Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327 728 500
- Data zamieszczenia: 2018-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
ul. Kościelna 4
32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 327 728 500 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją dla przedsięwzięcia pn.: „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją dla przedsięwzięcia pn.: „OSPR - Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020. 2. Zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru na etapach: - opracowania dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” (w zakresie m.in. bieżącej analizy, uzgadniania i weryfikacji dokumentacji projektowej, sprawdzania jej kompletności) Zatwierdzenie przedmiotowej dokumentacji projektowej Inspektor Nadzoru, przedstawi Zamawiającemu na piśmie w formie protokołu w terminie do 10 dni od daty jej otrzymania od Wykonawcy dokumentacji projektowej) - realizacji robót budowlanych przedsięwzięcia „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. W zaoferowanej cenie należy uwzględnić koszty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: 500 000,00 zł. Polisę ubezpieczeniową wraz z potwierdzeniem opłaconej składki należy przedłożyć Zamawiającemu przez przystąpieniem do podpisania umowy. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w: OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIACYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ (oraz wzoru umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Załącznik nr 1.1. - Kryteria pozacenowe – Doświadczenie Koordynatora Zespołu Inspektorów - inspektora nadzoru branży drogowej. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej dla zadania : „Budowa zbiornika wyrównawczego o poj. 150 m3 ......
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa i modernizacja parku wodnego w Wysowej-Zdroju, usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-12-13