Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją dla przedsięwzięcia pn.: „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020”

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją dla przedsięwzięcia pn.: „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją dla przedsięwzięcia pn.: „OSPR - Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020. 2. Zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru na etapach: - opracowania dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” (w zakresie m.in. bieżącej analizy, uzgadniania i weryfikacji dokumentacji projektowej, sprawdzania jej kompletności) Zatwierdzenie przedmiotowej dokumentacji projektowej Inspektor Nadzoru, przedstawi Zamawiającemu na piśmie w formie protokołu w terminie do 10 dni od daty jej otrzymania od Wykonawcy dokumentacji projektowej) - realizacji robót budowlanych przedsięwzięcia „OSPR. Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. W zaoferowanej cenie należy uwzględnić koszty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: 500 000,00 zł. Polisę ubezpieczeniową wraz z potwierdzeniem opłaconej składki należy przedłożyć Zamawiającemu przez przystąpieniem do podpisania umowy. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w: OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIACYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ (oraz wzoru umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Załącznik nr 1.1. - Kryteria pozacenowe – Doświadczenie Koordynatora Zespołu Inspektorów - inspektora nadzoru branży drogowej. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach