Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz

Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 642 24 31
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Berka Joselewicza 5 5
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 642 24 31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz Kontrola i nadzór zostaną podzielone na etapy: Etap I: - bieżące kontakty z Wykonawcą prac, w tym dokonywanie uzgodnień z Wykonawcą prac, które zgodnie z warunkami technicznymi wykonawca prac zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym - kontrola postępu i jakości prac , - kontrola projektu operatu ewidencyjnego przed wyłożeniem do publicznego wglądu, - uczestniczenie w komisyjnym odbiorze dokumentacji geodezyjnej i danych cyfrowych powstałych w wyniku realizacji I-go etapu prac , Etap II: - nadzór nad przebiegiem wyłożenia projektu operatu do publicznego wglądu, - kontrola poprawności zaimplementowania danych dotyczących bazy ewidencyjnej, BDOT500, GESUT w systemie informatycznym EWID2007, - kontrola podstawowych raportów wygenerowanych na podstawie zmodernizowanych baz danych, - uczestniczenie w komisyjnym odbiorze II-go etapu prac modernizacyjnych. 3) Inspektor nadzoru oświadcza, że posiada uprawnienia wymagane do wykonania czynności określonych w ust. 1 niniejszej umowy. 4) Inspektor nadzoru nie może powierzyć wykonania umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. Zakres prac dla zadania pn.Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac i obowiązków określa załącznik nr.8 do SIWZ - warunki techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach