Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odbudowy dróg powiatowych

Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6422500 , fax. 14 6422500
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Warszawska 48 48
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 6422500, fax. 14 6422500
    REGON: 85166528400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odbudowy dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. 1)Odbudowa drogi powiatowej 1302K Ujście Jezuickie - Borusowa w miejscowości Ujście Jezuickie, Biskupice, Zawierzbie, Karsy, Borusowa w km 0+000 - 8+244 wraz z odbudową przepustów w km 4+690, 7+897 Zakres robót obejmuje: -roboty przygotowawcze, -oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, -skropienie emulsją asfaltową, -wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego-warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - ścinanie poboczy, - uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5 m z kruszywem łamanym, - odbudowa istniejących przepustów pod koroną drogi w km 4+690 oraz 7+897. 2)Odbudowa drogi powiatowej 1320K Gruszów Wielki - Smęgorzów w miejscowości Gruszów Mały, Gruszów Wielki, Smęgorzów w km 0+000 - 2+200 wraz z odbudową przepustu w km 0+530 Zakres robót obejmuje: -roboty przygotowawcze, -oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, -skropienie emulsją asfaltową, -wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, -ścinanie poboczy, -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, -odbudowa istniejącego przepustu pod koroną drogi w km 0+530. 3)Odbudowa drogi powiatowej 1307K Swarzów-Mędrzechów-Delastowice w miejscowości Swarzów, Mędrzechów, Delastowice w km 0+050 - 1+200, 2+520 - 3+900, 8+100 - 8+600, 8+700 - 10+024, 17+051 - 18+033 Zakres robót obejmuje: -roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne i pomiarowe przy regulacji krawędzi jezdni i odmulaniu rowów przydrożnych, -profilowanie i zagęszczenie podłoża, -wykonanie podbudowy, -oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, -skropienie emulsją asfaltową, -wykonanie nawierzchni bitumicznych, -ścinanie poboczy, -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym oraz destruktem asfaltowym z frezowania, -humusowanie terenu i umocnienie skarp, -wycinka drzew i krzewów, -odwodnienie drogi, -montaż barier drogowych, -roboty branżowe. 2.Dane szczegółowe:Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), a w szczególności: 2.1.Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.2.Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.3.Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych. 2.4.Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego. 2.5.Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 2.6.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.7.Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia. 2.8.Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2.9.Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 2.10.Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 2.11.Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót. 3.Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ponadto : 3.1.Uczestniczenie w przeglądach dokonywanych w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, a także nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.2.Kontrola usunięcia przez Wykonawcę wad (usterek) stwierdzonych w czasie odbioru, w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi, 3.3.Udział w ostatecznym odbiorze robót budowlanych po upływie okresu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą. 3.4.Kontrola zgodności wykonania robót pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 3.5.Kontrola, jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu, 3.6.Opiniowanie zgłaszanych przez Wykonawcę wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego (wszelkie zmiany muszą uzyskać uprzednią zgodę Zamawiającego), 3.7.Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, 3.8.Na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach