Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0608T (15910) Siekierno -Radkowice - Rzepin na odcinku Bronkowice - Rzepin - etap II.

Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 273 19 72-73 , fax. (041) 273 19 74
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
    ul. Ostrowiecka 15 15
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 273 19 72-73, fax. (041) 273 19 74
    REGON: 29101963700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0608T (15910) Siekierno -Radkowice - Rzepin na odcinku Bronkowice - Rzepin - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 3172 mb i będzie realizowana w okresie 2 lat. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze i ziemne - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 16 085 m2 nawierzchnia jezdni: - podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych - 18 591 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa wyrównawcza) - 18 591m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa wiążąca) - 18 591m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna) - 18 591m2 - nawierzchnia z SMA - 660 m2 - wykonanie zatoki autobusowej chodniki: - podbudowa z kruszywa łamanego - - 4500 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 8 cm - 4500 m2 Pobocza i elementy odwodnienia: - pobocze z destruktu z zamknięciem emulsją asfaltową - 805 m2 - umocnienie skarp płytami Eko - 3724 m2 - ściek z elementów betonowych - 4 407 m zjazdy do posesji: - nawierzchnie z kamienia tłuczonego - 1315 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej - betonowej 8 cm - 649,50 m2 Ustawienie tablice informacyjne na czas realizacji robót , a po ich zakończeniu ustawienie tablice pamiątkowe promocji unijnego źródła dofinansowania projektu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do postępowania przetargowego dokumentacja projektowa. II. Obowiązki Inspektora Nadzoru. 1. Wykonawca pełniąc czynności Inspektora Nadzoru będzie działać w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru nie ma upoważnienia do zwolnienia wykonawcy robót z jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może także powierzyć wykonywania robót innym wykonawcom 2.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na realizacją robót : 2.1. udział w przekazaniu terenu budowy 2.2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3. sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP. 2.4. bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem robót 2.5. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych; 2.6. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową, SST dla wszystkich asortymentów robót 2.7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. 2.8. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających. 2.9. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 2.10. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2.11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 2.12. kontrolowanie ilości i terminowości wykonywania robót: a. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, b. uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, c. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, d. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji), 2.13. uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich badań jakości, pobieraniu próbek, pomiarów i sprawdzeń (wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych jak i przez Zamawiającego) oraz interpretacja i ocena wyników badań. 2.14. składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zleceniodawcę z Wykonawcą, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3. Przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach w trakcie prowadzenia prac budowlanych 4. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego , które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przetargu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł słownie złotych: pięćset 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-starachowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach