Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami na odcinku Kłęby-Golczewo, w ul. Stary Tartak w Golczewie oraz modernizacja hydroforni w miejscowościach: Kłęby, Niemica, Kretlewo, Mechowo i Unibórz

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, ul. Zwycięstwa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3860127, 3860102 , fax. 0-91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2010-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    ul. Zwycięstwa 23 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3860127, 3860102, fax. 0-91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami na odcinku Kłęby-Golczewo, w ul. Stary Tartak w Golczewie oraz modernizacja hydroforni w miejscowościach: Kłęby, Niemica, Kretlewo, Mechowo i Unibórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji polegającej na Budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami na odcinku Kłęby-Golczewo, w ul. Stary Tartak w Golczewie oraz modernizacja hydroforni w miejscowościach: Kłęby, Niemica, Kretlewo, Mechowo i Unibórz, inwestycji współfinansowanej ze środków Progamu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-13. Pełnienie funkcji Inspektora polega na kompleksowej obsłudze Zamawiającego jako inwestora w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji i obejmuje: 1) organizację i zarządzanie procesem inwestycyjnym, a w szczególności: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowach; b) przekazanie placów budów; c) udzielaniu wyjaśnień i odpowiedzi wykonawcom; d) konsultacji rozwiązań z Zamawiającym wynikłych problemów; e) organizacji narad inwestycyjnych nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego; f) koordynacji frontu robót, w tym dostaw materiałów i wyposażenia; g) organizacji i odbioru robót budowlanych, w tym prowadzenie dokumentacji fotograficznej robót; h) dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców uprawnień Zamawiającego z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania lub niewykonania w terminie zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót; i) zorganizowanie i uczestnictwo w rozruchu technologicznym wbudowanych urządzeń; 3) kontrolę kosztów i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: a) sprawdzanie faktur z cząstkowymi odbiorami robót; b) czuwanie nad realizacją harmonogramu inwestycji; c) sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań zgodnie z wytycznymi PROW 2007-2013; d) dokonywanie korekt i poprawek wniosków o płatność i sprawozdań; 4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, a w szczególności: a) zgłoszenia zakończenia inwestycji odpowiednim organom; b) organizowanie kontroli organów na placu budowy; 5) obsługę prawną inwestycji, poprzez wydawanie opinii prawnych dotyczących przedmiotu inwestycji; 6) wykonywanie wszelkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowego wykonywania nadzoru nad realizacją inwestycji i umowami pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim oraz Zamawiającym a wykonawcami robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 PLN, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Golczewie, ul. Zwycięstwa 23, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach